Ik weet het niet meer...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Doula, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik ben zo onzeker momenteel!!!

Gister avond 2 testen gedaan van CB. Deze gaven allebei positief. Wel heeeel licht, maar heb zeker 2 kruisjes gezien!!! Vannacht slecht geslapen natuurlijk.. Spannend, spannend. Vanmorgen urine bij huisarts afgeleverd en die belde mij: Negatief...:$:(:(
    Ik kon het niet geloven. Toen hebben we een een digitale test van CB gehaald.. Ook negatief...

Waar kwamen die 2 kruisjes van gister dan vandaan????:(
    Voel me rot....

Liefs,

Doula

2. nathalie73

nathalie73 Actief lid

16 jul 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh meid, wat balen zeg! ik heb nog nooit een cb vals positief zien geven ik begrijp er ook geen bal van!

3. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja, ik hoor ook zo veel goede verhalen van cb... Ik heb hem er nog eens bijgepakt.. En ben nog steeds van mening dat het een kruis is. En dat 2 keer....

Grrr...:):(

4. me83

me83 Niet meer actief

ach jammer meis.. lees wel vaak hier dat de plus testen onduidelijk zijn.. met de cb dig weet je het zeker! en heeft echt niet veel nodig..die plustesten zijn vaak voorgedrukt..dan lijkt het idd op een plusje..

hopelijk word je alsnog snel zwanger!

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    wat balen meid!

waren het wel dikke streepjes? zelf laatst ervaring gehad met een duidelijk 'pennestreepje'.. waren ze wel goed dik?

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    sorry, ik ben minder positief over de cb. ik heb vaker blauwe kruisjes gehad.. ik ben sowieso geen fan van "blauwe" testen.
    Even afwachten en dan nog een keer testen!

7. nathalie73

nathalie73 Actief lid

16 jul 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb je anders niet even een foto voor ons? Dan kunnen we kijken of wij hetzelfde zien.

8. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja het lijkt meer op een pennestreepje, maar als ik heeeeel goed kijk, dan zie ik wel dat ie even dik was als het horizontale streepje..

Heb me er (bijna) bij neergelegd.. Ergens zit er nog hoop in me, maar ik hoop dat ik dat snel kan loslaten. Volgende keer beter..:)

9. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik ga even kijken of het me lukt..!

10. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Je ziet nu de horizontale streep niet goed, maar toen die nog in de houder zat, was die erg duidelijk.

11. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    Ik zou zeggen dat deze test negatief is.. En plus streepjes zijn alles behalve betrouwbaar... Miss kun je nog eens testen met die 2 voor 5 van kruidvat of cb digitaal overv2 dagen ofzo

Deel Deze Pagina