We hebben nog 2 namen! Ik hoop morgen op goed nieuws natuurlijk (zie ander topic ) Maar ik blijf positief. Sophie Sophia Welke het leukst?
Ja precies. Dat is de reden waarom sophia een tikkeltje voorsprong heb maar vind sophie ook erg leuk.. en me vriend ook beide haha.
Vind het met ph zoiezo mooier dan met de f. Gelukkig hebben we nog ff de tijd hoop ik En wie weet word het een jongentje haha. Kan natuurlijk ook haha maar heb gewoon een sterk voorgevoel niet dat dat altijd wat zegt. Vind zoiezo voor meisjes altijd zoveel makkelijker een naam te bedenken dan voor een jongentje
Vind de naam Sophie/ Sofie wel heel erg veel voorkomen. Vind het een leuke naam maar dit is de reden dat wij er niet voor kiezen. Dan vind ik Sophia voor de afwisseling wel leuk.
Me vriend kwam met de naam sophia aan en ik vond sophie eerst leuker maar die komt vaak voor sophia begin ik ook steeds meer aan te wennen en ik denk ook wel datk m steeds leuker ga vinden. Maar sophie is ook zo leuk. . Lastig lastig
Ik ind zowel Sofie als Sofia heel mooi, maar het grote probleem vind ik dat alle varianten zo ontzettend populair zijn. Mocht het een jongen worden dan kun je hem Sofian noemen, dat hoor je veel minder vaak.
Erg populair maar wel terecht.. het is een mooie, tijdloze naam. Ik vind Sophia wel wat 'zwaar' en Sofie eigenlijk gewoon het allerleukste.
Ik vind dat meer bij turkse/marokaanse kindjes passen tenminste... ik "kende" iemand met die naam. En heb t verder ook alleen bij die kindjes gehoord. . Haha