Even een vraagje aan alle net-zwangere onder ons: ik ben nu net 6 weekjes en heb nu al zo'n buik, ik ben blij dat ik de knoop en rits los kan doen. Zie ik zwangerschapsspookjes of kan het echt? Wat zijn jullie ervaringen? Liefs Chantal / Apeldoorn
Hoi Carolas. Ten eerste Van Hartelijk Gefeliciteerd! Ten tweede dat had ik ook al snel ben nu al mijn zwangerschapbroeken van mijn zwangerschap van mijn zoon aan het dragen dacht dat het ook echt aan mij lag. Dat ik gek aan het worden was. Ik krijg maandag te horen hoe ver ik ben wist het niet. Nu lekker genieten van de zwangerschap. Groetjes Wolvin
Gefeliciteerd! Waren bij mij in eerste instantie m'n darmen waar ik last van had. Worden nl helemaal omhoog geduuwt en waren wat opgeblazen en van slag. Van 't beebje kan het (hebben ze mij verteld) nog niet zijn, Die zit tot 8 weken nog onder je schaambotje!. Maare zou zeggen geniet er vast van, kan je al wennen aan 't hebben van een dikke buik
Hoi daar ben ik weer heeft weer een paar dagen geduurt heb het heel druk. Dat kan ook zijn ik weet het ook niet maar ik kon ook geen gewoone spijkerbroeken aandoen omdat de knoop gewoon niet meer dicht wilde blijven zitten al ik ging zitten zat niet echt prettig. Ik blijk nu 10 weken zwanger te zijn! Bij discussie echo geweest en heb het beebje gezien en harttonen waren ook zeer sterk. Moet nog even een banner maken ga zo eens kijken of ik er een leuke zie. Groetjes Wolvin.
Hoi Hoi Nou bij mij zagen ze er maar een. Maar ik ben al vrij dik van mezelf. Maar nu heb ik het idee dat ik meer aan het uitdijen ben als bij mijn zoon. En al zo snel mijn broeken niet meer dicht krijgen had ik dus echt niet verwacht. Ben al mijn zwangerschapsbroeken aan het dragen niet normaal. Wolvin