Hoi hoi In september 2013 kreeg ik met 10 weken te horen dat ik een missed abortion had en dmv cytotec heb ik thuis t vruchtje verloren. Daarna niet meer zwanger geraakt en gezien mijn leeftijd en de onregelmatige cyclussen dacht ik langzaam aan met de overgang te zijn begonnen. Deze keer weer overtijd maar buiten wat steekjes Door de borsten en moeheid geen symptomen. Om eea uit te sluiten (ik was gisteren 4 dagen overtijd) toch maar een test gaan halen met t gevoel dat t weer loos alarm zou zijn en wat was mijn verbazing groot. Mijn vriend schrok en wilt t niet ivm de financiële situatie ( hij zit ivm met de winterstop in de ww) . De keus wordt bij mij neer gelegd en dat vind ik niet fair. Ik wil t graag houden ook al komt t als een enorme verassing.
Als eerste: gefeliciteerd! En ik neem aan dat je vriend ook wist dat jullie het onbeschermd deden en dat dus de kans erin zat dat je zwanger zou kunnen worden?
Je weet nooit wat er nog op je pad komt op financieel gebied. En tegenwoordig kan je heel veel dingen ook goedkoop doen. Persoonlijk vind ik dat geen reden om het weg te laten halen. En zeker niet als jij het wel graag wilt houden. Misschien nog eens goed over gaan praten.
gefeliciteerd.. als je heel graag wilt houden houd je toch. ik ben in augustus van een prachtige dochter bevallen. zij is nu 5 maanden oud. het is zo enig op deze leeftijd. ik ben ook van 72. nu willen we 2e. ik hoop dat het bij mij ook nog lukt.
Proficiat!!! Laat het bij je vriend eventjes bezinken, hij is gewoon geschrokken maar goed, jullie deden het onbeschermd en dus kon hij wel begrijpen dat een zwangerschap er evengoed in kon zitten toch? Jij weet toch wat je wilt dat merk ik aan je verhaal en als je het tegenovergestelde gaat doen dan krijg je er spijt van en ik denk je vriend ook wel! Tenslotte wilde jullie een dik jaar geleden wel graag nog een kindje en toen is het helaas fout gelopen.
Gefeliciteerd! Geef het even tijd! Wie weet denkt hij er over een tijdje wel weer anders over.. Het is ook even schrikken als je het niet meer verwacht!
Gefeliciteerd! Wat een mooie knal test. Dit kindje is dus meant to be. Een abortus vergeef je jezelf nooit meer. Als je wil kan je er over met me praten via pb.
Allereerst gefeliciteerd! Maar jeetje..dat is natuurlijk niet de reactie waar je op had gehoopt. Ik denk ook dat hij gewoon geschrokken is. Wat betreft de keuze..niemand kan die voor je maken. Ik zou zeggen ga op je eigen gevoel af. Er worden ook baby's geboren in ontwikkelingslanden en ook zij worden volwassen en er zijn genoeg instanties in nl die je hierbij kunnen helpen. Komt zeker weten goed
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geef je vriend nog even de tijd om er aan te wennen. En anders doe je het alleen als je dit kind echt wilt. Groot komt het wel hoor. Ik was zelf 15 toen ik mijn eerste kreeg en had geen rooie rotcent. Toch best een leuk kind geworden.
Gefeliciteerd met jouw zwangerschap. Geen je vriend even tijd om bij te komen en kom met overtuigende redenen van dat het niet allemaal zo duur hoeft te zijn. Je komt héél ver met hergebruik en marktplaats om zo enorm dure aanschaffen te ontwijken, dan zijn er vaak nog genoeg mensen die als cadeautjes ook van alles en nog wat willen kopen voor met name die eerste 'bulk' lading die je voor een baby nodig. Komt zeker allemaal wel goed qua geld. Ik zou zeker dus jouw kleintje houden, je wilde het al zo lang zo graag, dan moet je er ook voor gaan ennuh, je bent niet zomaar zwanger geworden, dus met onbeschermd vrijen wisten jullie allebei dat het altijd nog mogelijk was om zwanger te raken zolang je nog niet in de overgang was.
Dank je wel voor jullie lieve begripvolle reacties. Natuurlijk komt dit als een shock binnen op t eerste moment maar ik deins voor financiën niet terug. De spanning is hier om te snijden en hij blijft bij zijn standpunt. Ik heb geprobeerd uit te leggen dat als de vorige zwangerschap in tact bleef er nu ook een baby zou zijn. De reactie die ik daar op kreeg zal ik maar niet posten ik vrees dat ik zelf maatregelen moet gaan treffen en voor mezelf en de Kids moet gaan......
Jeetje.. ik wens je heel veel sterkte! Je bent nu al een geweldige moeder want je kindje staat op nr 1.. hoop dat jullie t nog samen kunnen oppakken.. liefs
Jeetje, wat jammer en wat verdrietig. Raar ook dat hij nu zo doet over de vorige zwangerschap die wel gepland was (toch?). Ik wens je heel veel sterkte met de moeilijke tijd die komen gaat, maar ik denk dat voor jezelf kiezen uiteindelijk altijd de juiste keuze is.
Ben toch benieuwd naar zijn reactie, maar dat is mijn nieuwsgierigheid. Betekent dat voor jou dat je bij deze man weggaat? Zou je, als hij nog van mening veranderd bij hem (kunnen) blijven na de reactie op bovenstaande? Zijn de kinderen die je hebt ook van hem?
Gefeliciteerd! Wat een wonder deze zwangerschap, begrijp ik het goed naast de MA het enige kindje van jou? Op jouw leeftijd verwacht je het minder snel, dit heeft dus zo moeten zijn! Sterkte met de keuze met je partner, maar geniet van je wondertje in je buik, die bij jou zo gewenst is!
O wat vreselijk dat hij zo reageert. Sterkte met de situatie, je bent inderdaad nu al een super moeder dat je jouw kleintje voorop stelt.
de oudste is wettelijk van hem en de jongste biologisch. Ik kon t ook niet nalaten om hem met zijn neus op de feiten te drukken en te zeggen.....stel je blijft ij je standpunt staan en ik kies voor mezelf en de kids en de zwangerschap zou wel goed verlopen, kom je dan alleen de 2 oudste halen???? Dit was wel hard maar wel waarheid want als hij bij zijn standpunt blijft, ben ik diegene die met de kids alleen verder gaat. Ik zou me dan teveel voelen in een gezin waarvan 1 kind niet gewenst was en ook wat betreft mezelf.......wat betekent "houden van" dan nog......leuk als je kind ooit te horen krijgt dat hij/zij niet gewenst was.......moet er niet aan denken