Flirten jullie nog?

Discussie in 'De lounge' gestart door Misa Misa, 30 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Hallo allemaal!

Een vraagje aan de dames met een relatie:
    Flirten jullie nog met andere mannen (of vrouwen natuurlijk)?
    Ik ben zelf een behoorlijke flirt, altijd al geweest ook. Ben wel trouw hoor, maar het flirten kan ik niet laten;). Mijn man weet dit en heeft er geen problemen mee. Hij vindt het ook altijd leuk als ik veel aandacht van mannen krijg als we samen ergens zijn. Hij voelt zich dan toch wel trots dat hij degene is, die met me naar huis gaat!
    (ik merk trouwens wel dat ik rond mijn eisprong nog meer flirt dan anders)

Ik ben benieuwd naar jullie!

2. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    IK ga af en toe nog eens stappen en flirt dan zeker wel! Mijn man weet dit inderdaad ook, en als we samen zijn en ik krijg aandacht van mannen, dan vindt hij het niet zo erg, juist wel grappig dat hij dan degene is die me weer mee mag nemen!

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja hoor waarom niet zolang het bij flirten blijft geen probleem toch?

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja hoor!
    Heeeeerlijk :D Zou niet zonder kunnen!

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja natuurlijk, ik ben altijd al een enorme flirt geweest, gelukkig mijn man ook haha :) En allebei geen jaloerse types :)

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja ik flirt ook nog veel maar mijn vriend vind dit helemaal niet leuk. Ik durf het amper tegen hem te vertellen want dan wordt hij al chagerijnig...
    Maarja ik ga gewoon weer naar huis en waarom zou je niet mogen kijken..:)

7. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Tja, je moet toch af en toe effe checken hoe je nog op de markt ligt;)? Mijn man vindt het geen probleem terwijl hij zelf absoluut geen flirt is... Dat zijn de dingen die het leven een beetje smeuïg houden, toch?:)!

8. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik doe mijn best, maar nu ik hoogzwanger ben krijg ik weinig reactie;)

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

helemaal t zelfde als jij mijn ventje flirt ook lekker en we eten beide thuis dus waarom niet???
    we weten wat we aan elkaar hebben en t is toch altijd leuk als je nog weet dat je in de markt ligt hihihih

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

hahahahahaha moet je met mn vriend flirten die vind zwangere vrouwen mooi!!!:D

11. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Hahaha, Ik had toen ik zwanger was helemaal geen zin om te flirten, maar sommige mannen blijkbaar wel met mij:)

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

eh nee eigenlijk niet. moet zeggen dat ik ooit bijna nooit ergens kom waar je dat doet. ok het kan in de supermarkt ook wel hoor haha. maar nee. ook niet zo behoefte aan eigenlijk, nu ik er over nadenk. of is dat raar?

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik nog wel hoor (nu ik zwanger ben wel wat minder natuurlijk, staat zo raar met die dikke buik ;)).

Maar eerlijk gezegd doe ik 't meestal niet als vriendlief erbij is. Hij weet wel dat ik 't doe hoor, maar hij wordt best jaloers als 'ie 't zelf ziet. Als 'ie 't niet ziet, vindt 'ie 't gelukkig niet erg.

14. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Nou ik moet zeggen het flirten gaat automatisch. Maar kreeg weinig respons en toen ineens viel het kwartje.
    Mijn man flirt niet, volgens mij kan hij het niet. Ik weet dat hij goed in de markt ligt want de vrouwen flirten wel met hem en hij verteld dat ook wel, maar hij snapt dan weer niet waarom die dames zo raar doen.

15. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Hier hetzelfde, ik heb er ook helemaal geen zin in. Trouwens, vraag me gelijk af of ik nog wel zou weten hoe dat moet;)

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hahah..plurk...niet raar hoor...hier ook totaal niet...kijk ..ben niet blind ..en als ik een gozer zie lopen in het voorbij gaan denk ik echt wel..."lnou....niet slecht.."...maar ga geen oogcontact zoeken of dergelijke..als mijn man en ik op stap zijn , zijn we steeds met elkaar oog contact aan het zoeken...zijn nog stapel op elkaar na 18 jaar..dus heb ook behoefte aan flirts van anderen....heb het vaak niet eens door..het is dat mijn man me dan verteld dat ik "gekeurd werd"..maar heb het 9 van de 10 keer niet eens door hihihi

17. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tip: ga een stukje autorijden;)

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ok gelukkig haha. ja zo als jij heb ik ook wel. heb ook mn ogen niet in mn broekzak zitten maar om te gaan flirten neuh, dat komt niet in me op hahaha. ben gewoon een stille genieter denk hahahha:D

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja hoor :p ook als we samen lopen kijken ze weleens net te lang om :p haha vind het wel leuk hoor... toch een teken dat ze me nog aantrekkelijk vinden .... heb wel sinds ik moeder ben dat het voor mijn gevoel anders is... maar dat ligt aan mezelf dus blijkbaar... was laatst eens met een vriendin op stap en raakten aan de praat en die jongen geloofde bijna niet dat ik 2 kids had... de meeste moeders verslonsden volgens hem... ach dat deed me toch wel even goed hoor... maar verder dat dan ga ik niet... ben heel trouw en heb een wereldvent die ik voor geen goud wil inruilen!!! mijn man is ook wel een flirt maar meer dan dat gebeurd er ook niet.... dat is onze regel en natuurlijk vanzelfsprekend als je een relatie hebt samen...

20. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ja hoor, wij allebei. Alleen niet als we samen op stap zijn.
    Maar wij hebben de afspraak, flirten mag, dansen mag, kletsen mag. Zolang er maar geen telefoonnummers en lichaamsvloeistoffrn uitgewisseld worden.

Deel Deze Pagina