Hoi ladies, We zijn er nog steeds niet uit! Wel hebben we een nieuwe naam aan de shortlist kunnen toevoegen waar we gisteren allebei heel enthousiast van werden, L.ola Ik ben benieuwd wat men voor persoon ziet bij deze naam? En of jullie m vinden passen bij de namen van onze dochters: Nny.L en etaK? Alvast bedankt!
Leuk! Ook in combinatie met je andere dochters. Wat staat er verder op de shortlist? Hoor wel meteen het deuntje van "she was a showgirl" maar dat zou mij niet storen.
Haha dankje! Verder stond J.ulia heel lang op 1, maar mijn man vindt m net iets te braaf dus vandaar dat we verder aan het kijken zijn. B.o vinden we ook erg leuk maar wel kort en de B.eau variant meer voor een jongen. Verder nog A.my maar daar is mijn man ook niet kapot van en onze buurvrouw heet ook zo
Bij mij schiet toch wel een liedje binnen over een zeker lichaamsdeel (dat merkwaardig genoeg op zp nauwelijks genoemd mag worden) dat in de cola gestoken moet worden..
Ik denk snel aan Lola bunny van de Looney Toons maar die vind ik wel heel erg leuk. De naam vind ik ook zeker passen bij de andere namen.
Leuk! Elke naam wordt wel weer geassocieerd met liedjes/mensen/huisdieren. Dus als jullie enthousiast zijn gewoon doen. Staat ook leuk bij de andere namen. Ik ken trouwens ook een Nola. Ook erg leuk.
Welk liedje is dat dan? 😂 Ik heb er geen associatie mee. Overigens denk ik heel neutraal over de naam, het zou mijn keus niet zijn maar lelijk vind ik em ook weer niet
Ik moet denken aan Lola en Babs de mega konijnen van mijn broer Maarja met elke naam heeft iemand wel iets Het is niet mijn smaak maar het is ook geen gekke naam ofzo
Ik denk aan de dochter van Herman Brood. Maar ik vind de naam opzich wel leuk. Ik zou hem zelf niet kiezen maar als dit jullie naam is; gewoon doen.
Ik denk bij lola altijd aan lolo Ferrari omdat ik altijd dacht dat ze lola Ferrari heette 🙈 je hebt het nr lola van the kinks... maar dan is lola stiekem een kerel. Verder wel een leuke naam, maar dat zijn mijn associaties. Aan de andere kant hen je dat wel bij bijna elke naam
Waarom worden de andere namen achterste voren geschreven? Best irritant.. On topic: Lola vind ik een vrolijke naam. Ik vind hem ook leuk staan bij de andere namen. Ik ken niemand die zo heet maar de naam wordt wel veel gebruikt in boeken en films en dan vaak voor positieve (licht alternatieve) personages