Was benieuwd hoe iedereen hier hun buikje draagt. Ik draag mn meisje behoorlijk laag, de buik begint echt al rond mijn schaamgrens en loopt ongeveer tot mijn navel. Was wel benieuwd hoe het met jullie zit en wat voor geslacht jullie krijgen, kijken in tot hoeverre dat fabeltje nou klopt haha
Hier heel laag, vind mezelf net een hangbuikzwijntje Maar ik weet niet wat de baby is, dus dat is nog even afwachten. Ik zie dat jij/jullie een meisje verwachten, wie weet?!
hoi tot de 29 weken hoog toen van de een op andere nacht is mijn buik gezakt (mooier geworden) vind ik zelf hihi. Vk vertelde me ook afgelopen week dat het kindje kopje beneden ligt en dat het waarschijnlijk gedraait is die nacht. groetjes paula
2 keer heel hoog... Eerste was een meisje. Een paar dagen voor haar geboorte zei de HA dat het nog wel even kon duren, gezien ze nog zo hoog zat. 4 dagen later was ze er. Nu, ondanks dat de kleine al helemaal ingedaald is (al 3cm ontsluiting), zit m'n buik nog steeds heel hoog, echt tot aan m'n ribbenkast. Maar we weten niet of het een jongen of een meisje is. Da's voor over enkele dagen
ik vind hoog mooi als ik fotos zie hier!! ik geloof dat ik erg laag draag... besluiten jullie maar! hier even een linkje met foto van mn buikie http://i753.photobucket.com/albums/xx172/marielle3304/P1085339.jpg
Zonnebloem: Volgens mij draag jij juist best hoog. Bij mij begint mijn buik echt bij schaamstreek. Ik ben netet terug van de vlk en buik zit tot navel.
oke... maar het hoogste punt it vrij lag zie hier mensen die hebben het hoogste pint zo'n 10 cm hoger zitten hihi gek he zoveel verschil ... heb jij ook een foto mamaDy ??
Ik draag deze keer heel hoog: wat een ellende! Ik krijg echt nauwelijks lucht, kan geen volledige zin uitspreken zonder naar adem te happen... Ik kan niet wachten tot ze gaat indalen!
Tot nu toe... volgens mij laag en heul erg naar voren. Veters strikken is een crime Dikste punt blijft onder mijn navel, wat beeb ook doet (BM komt twee/drie vingers boven BM uit). Maar heb een lang bovenlijf dus denk dat het bij mij altijd wel laag zal lijken. We zien 't wel, ben benieuwd Maagzuur heb ik in ieder geval al wel last van!!
ja we drgen denk ik allemaal wel richting laag maar mamady draagt ECHT laag hahaha ja maagzuur heb ik ook en idd schoenen en dingen is ee crime benen omwijd, buik ertussen en frutsen whahahahaha
Ik draag redelijk laag .. maar soms ook weer wat hoog ... het is echt maar net hoe de baby ligt bij mij ... Soms "hangt" hij echt en dan zakt het heel erg ..
Heel hoog....boven mijn navel is mijn buik keihard, onder mijn navel lijkt ie wel leeg te zijn. Was bij mijn oudste ook zo, en het zijn beide meisjes.
Haha, de vlk was bij mijn vorige bezoek maar naar het hartje aan het zoeken. Dus ik zei: Volgens mij moet je wat lager zoeken, en ja hoor net boven mijn schaambot. En dat met 21 weken! Yupgup: Ook erg laag!
okeej Eylem hier andersom onderin is het hard en bovenin vaak soepeler soms de zijkanten wat stijver maar bovenkant blijft toch echt soepel!! jeeetej TJ82 jij hebt ook en een goeie toeter van n buik ^^ mooi hoor... idd ook wat laag ik heb hier al wat buikfotos gezien met echt HOGE buiken echt buikjes die het hoge punt boven navelhoogte hadden ...
hier ligt onze kleine uk altijd heel erg laag (bij echo's en hartje luisteren) maaar ik weet niet hoe ik draag hoor ik heb voor mijn figuur nog vrij weinig buik en voel me bm niet zo goed zitten zelf (gelukkig de vk wel) ik had voor de zwangerschap al een buikje, ben niet de slankste en heb nog steeds soms het gevoel dat het niet gegroeid is
Ik draag vrij gemiddeld, denk ik. Eerst wat hoger, tot ze rond week 32 is ingedaald, sindsdien is 't wat lager. Maar niet heel laag en 't was ook niet heel hoog Ik draag vooral naar voren, eigenlijk helemaal niet in de breedte. Zelf foto maken is lastig, maar ik ga 't toch maar eens proberen om het te illustreren edit: foto bijgesloten
Volgens mij draag ik deze keer hoger dan de vorige keer. Mn buik gaat nu echt recht naar voren en dan schuin omhoog zeg maar. De vorige keer droeg ik ook naar voren maar lag het zwaartepunt meer naar onderen. Toen was het een meisje, nu een jongen. Geen idee of het wat zegt!
Wederom heel hoog. Mijn dochter lag ook helemaal tegen mijn ribben aangeplakt (ook nooit ingedaald), en deze uk ook. Normaal zitten gaat heel slecht, en ben snel buiten adem. Voor mijn gevoel ligt het soms tegen mijn longen aan geplakt. Geslacht hou ik nog even geheim.