Hallo dames, Vandaag in week 12 aangekomen! Toch wel een kleinbeetje een mijlpaal in je zwangerschap. Hoe voelen jullie je? Bij mij namen de klachten zoals misselijkheid en me soms beroerd voelen af in week 9. Nu de laatste weken weinig klachten meer. Soms moe en pijn in me billen, soms wat buikpijn vooral einde van de dag. Maar mag mezelf gelukkig prijzen dat ik niet zo misselijk meer ben. Voel me eigenlijk best goed, soms vraag ik mezelf af, groeit het allemaal wel daarbinnen
Gefeliciteerd! Ben ook net 12 weken. Maar ik voel me nog steeds misselijk. Niet meer constant, maar als ik misselijk ben, dan is het nog steeds heel erg. Ik kan ook nog steeds niet alles eten, vaak is mijn avondeten gewoon een boterham met kaas, omdat ik gewoonweg beroerd wordt van etensluchten. En dat al vanaf 6 weken. Dus jah, hopelijk gaat dat snel voorbij! Ben iets minder moe, maar moet nog steeds een dutje doen. En verder heel blij natuurlijk dat ik de 12 weken voorbij doen. Nu is het aftellen naar de 20 weken echo
Fijn, he dat we in week 12 zijn! Bij mij namen de klachen ook vanaf week 9 af... Nu nog wel af en toe misselijk maar niet meer zo erg. Moe ben ik nog wel maar het is nu ook superdruk op mn werk.. nog 1 weekje en ik heb vakantie.. heerlijk!!!! Geniet van jullie zwangerschap!
ben de 12 weekjes net voorbij. de hele zwangerschap heb ik niet eenkeer hoeven overgeven wel misselijk en duizelig ook in week 12 was ik misselijk/duizelig en veel moe. xxx geniet van je zwangerschap
hoi dames, hier morgen de 12 weken mijlpaal. Merk dat de klachten (ik was vooral heeeeeel moe) sinds afgelopen maandag met de dag minder worden. Heel fijn maar merk dat ik het ook wel eng vind, stel dat het mis is terwijl alles in mij zegt dat dat niet zo is. Heb al een mk gehad vandaar. Herkennen jullie dat?? xxx
Hier vandaag de 12 weken gehaald... maar mn vermoeidheid wordt minder, wel de hele dag giga last van mn borsten dat is wat minder. En heb vanaf 9 weken veel bandenpijn maar mn buik groeit ook zeer hard weer dus dat is logisch dat het pijnlijker is. Verder al 3 dagen niet meer beroerd geweest dus hopelijk blijft het nu weg!!! Morgen mijn termijnecho.
Ook ik ben vandaag op de 12 weken aangekomen Heb deze week de termijnecho en ben wel erg zenuwachtig.
Ik voel me erg goed, alleen beetje moe, heel af en toe een vlaag misselijkheid, maar als dat alles is doe ik het ervoor! gisteren een echo gehad, en kindje was druk aan bewegen, was in zijn handjes aan het klappen...leuk om te zien! nu aftellen na de volgende controle en 20 weken echo!