De baby is sinds gisteren erg rustig. Ik heb al meer zwangeren gehoord dat zij dit herkennen nu het zo warm is. Wie herkent dit nog meer. Ik heb de baby gisteren morgen even nog duidelijk gevoeld en sindsdien erg weinig en als ik hem voel, dan heel zachtjes. Ik moet straks weer naar de gyn, dus ik zal het dan meteen daar navragen.
Nee ik herken het niet.....als ze beweegt, dan voel ik het ook echt goed. Tot enorme bulten die soms wel 30sec aanhouden, als een flinke hak tussen mijn ribben....Soms heb ik zelfs het idee dat ze nog steeds koppeltje aan het duikelen is!
Nou die van mij verbouwt met 30+ nog rustig door hoor.. Van mij mag ze wel even gaan slapen, want ik probeer juist zo rustig mogelijk te blijven zitten.. Gr. Carlien
hier ook hoor als het warm is is ze rustig maar als ik in het zwembad lig dan word ze actief hahahaha
Was toevallig er net over aan het denken... Ik herken het ook... voel d'r HEEEEEL af en toe, terwijl ze normaal gesproken echt de hele dag door beweegt... Hopelijk komt het door het weer!
die van mij is ALTIJD druk! heb niet het idee dat die zo met de warmte zit haha! voor mij is het overigens wel een stuk zwaarder met dit weer om veel te bewegen haha!
Hier is de kleine ook wel rustig vandaag! Terwijl gisteren heel druk was.....maar de gynea zei gisteren dat het nu ook mag die rustigere periodes....maar ja ben dan ook 36,5week.... Ben blij dat bij jou gewoon alles goed was! Geniet ervan