Tussen kerst en oud en nieuw kreeg ik een miskraam. Sinds eergisteren weet ik dat ik opnieuw zwanger ben!! Dubbel gevoel dit, aan de ene kant ben ik superblij, maar aan de andere kant ben ik ook heel erg bang dat het weer mis gaat. Hebben meer dames hier last van??
Dat is helaas een normaal gevoel. Die angst zit er enorm, maar ook het genieten is soms best eerlijk, omdat je er telkens bij stil staat, nu zou ik zoveel weken zijn en zoveel dagen. Hopelijk verloopt je zwangerschap voorspoedig, geniet ervan! Dubbele opmerking ook
Heel begrijpelijk gevoel, hier een vmk en een ma achter de rug ruim een jaar geleden... Tot op heden (nu 21 weken ruim zwanger) nog steeds de agst af en toe om het kwijt te raken. Ik duim voor je dat je nu een doorgaande zwangerschap mag hebben! Toch gefeliciteerd meis, en hopelijk komt het genieten snel!!!
Gefeliciteerd! Fijn dat t snel weer raak is maar snap dat je met de miskraam nog zo recent in het geheugen angstig bent. Probeer her te zien als nieuwe start, kansen op goed gaan zijn groter dan foutgaan. Hoop dat je over 8 maanden een mooi kindje mag knuffelen!
snap het ook helmaal ik was na drie mk ook meteen weer zwanger helaas niets zo mogen zijn 4 mk nu. hoop dat het allemaal goed gaat voor je ik heb vanmorgen een test gedaan en jippy wij zijn ook weer zwanger na 4 mk hopen dat het allemaal goed gaat komen. suces alle
3 januari 2014 begon mijn miskraam en op 7 januari verloor ik het vruchtje. Ik was 5.5 week zwanger. Afgelopen woensdag begonnen met testen en toen zag ik bijna geen lijn. Donderdag weer getest....zwanger. Ik vind het ook vreselijk spannend. Hoe gaat het nu Cinnie??
Het heeft helaas doorgezet. Nu vol frisse moed verder proberen. Hoop snel hier een nieuwe post te kunnen plaatsen. Superbedankt voor het meeleven dames!
Wat erg voor jullie dat het weer heeft doorgezet, heel veel sterkte, maar ik wil je wel even moed in spreken! Vorig jaar maart had ik voor het eerst een posi test in handen, maar helaas zetten het twee dagen later bij mij ook door. De ronde die volgde had ik ook weer meteen een posi test, ik was deze keer een dag overtijd, dus ik was er zeker van dat het goed moest gaan, maar helaas, want twee dagen later zetten het weer door! De ronde daarna had ik ook weer een posi test, maar toen kon ik alleen nog maar denken dat het toch weer fout zou gaan, maar dat ging het helemaal niet en inmiddels zijn wij dol gelukkig met ons dochtertje die alweer bijna 1 maandje oud is!