Meteen na miskraam zwanger.

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Cinnie85, Jan 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cinnie85

Cinnie85 Nieuw lid

Sep 11, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tussen kerst en oud en nieuw kreeg ik een miskraam. Sinds eergisteren weet ik dat ik opnieuw zwanger ben!! Dubbel gevoel dit, aan de ene kant ben ik superblij, maar aan de andere kant ben ik ook heel erg bang dat het weer mis gaat.
    Hebben meer dames hier last van??

2. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Dat is helaas een normaal gevoel. Die angst zit er enorm, maar ook het genieten is soms best eerlijk, omdat je er telkens bij stil staat, nu zou ik zoveel weken zijn en zoveel dagen.

Hopelijk verloopt je zwangerschap voorspoedig, geniet ervan! Dubbele opmerking ook :)

3. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Heel begrijpelijk gevoel, hier een vmk en een ma achter de rug ruim een jaar geleden...
    Tot op heden (nu 21 weken ruim zwanger) nog steeds de agst af en toe om het kwijt te raken.

Ik duim voor je dat je nu een doorgaande zwangerschap mag hebben!

Toch gefeliciteerd meis, en hopelijk komt het genieten snel!!!

4. Humtum

Humtum Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    1,046
    30
    48
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd! Fijn dat t snel weer raak is maar snap dat je met de miskraam nog zo recent in het geheugen angstig bent. Probeer her te zien als nieuwe start, kansen op goed gaan zijn groter dan foutgaan.
    Hoop dat je over 8 maanden een mooi kindje mag knuffelen!

5. Cinnie85

Cinnie85 Nieuw lid

Sep 11, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas toch weer bloedverlies sinds vanmorgen. :x:(

6. babybanjo

babybanjo Bekend lid

May 12, 2013
    675
    1
    16
    Juf
    He Bah!! Dat is dan echt weer een teleurstelling voor je.
    Sterkte!

7. debbyfrodo

Sep 3, 2013
    31
    0
    0
    Leidinggevende in schoonmaak
    Tilburg
    snap het ook helmaal ik was na drie mk ook meteen weer zwanger
    helaas niets zo mogen zijn 4 mk nu. hoop dat het allemaal goed gaat voor je:) ik heb vanmorgen een test gedaan en jippy wij zijn ook weer zwanger na 4 mk hopen dat het allemaal goed gaat komen.
    suces alle

8. New miracle

New miracle Actief lid

Jan 1, 2014
    358
    0
    0
    3 januari 2014 begon mijn miskraam en op 7 januari verloor ik het vruchtje. Ik was 5.5 week zwanger. Afgelopen woensdag begonnen met testen en toen zag ik bijna geen lijn. Donderdag weer getest....zwanger. Ik vind het ook vreselijk spannend.

Hoe gaat het nu Cinnie??

9. skye81

skye81 Bekend lid

Aug 24, 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Heeft het doorgezet cinnie? Heel veel sterkte iig.

10. Cinnie85

Cinnie85 Nieuw lid

Sep 11, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het heeft helaas doorgezet. Nu vol frisse moed verder proberen. Hoop snel hier een nieuwe post te kunnen plaatsen.
    Superbedankt voor het meeleven dames!

11. MamaNiRo

MamaNiRo Actief lid

Aug 9, 2013
    142
    1
    0
    Vrijwilliger in de dierentuin, werkzaam in het bed
    Wat erg voor jullie dat het weer heeft doorgezet, heel veel sterkte, maar ik wil je wel even moed in spreken! Vorig jaar maart had ik voor het eerst een posi test in handen, maar helaas zetten het twee dagen later bij mij ook door. De ronde die volgde had ik ook weer meteen een posi test, ik was deze keer een dag overtijd, dus ik was er zeker van dat het goed moest gaan, maar helaas, want twee dagen later zetten het weer door! De ronde daarna had ik ook weer een posi test, maar toen kon ik alleen nog maar denken dat het toch weer fout zou gaan, maar dat ging het helemaal niet en inmiddels zijn wij dol gelukkig met ons dochtertje die alweer bijna 1 maandje oud is!

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    He bah meid wat ontzettend rot!
    Sterkte, dikke knuffel!

Share This Page