mag me eigen weer hier aanmelden, ik wilde eigenlijk wachten maar wil het overal van de daken schreeuwen, en hopen dat het nu wel goe dblijft gaan.
Gefeliciteerd meid! Heb al een berichtje op je site achtergelaten, leuk dat je me liet weten dat je zwanger bent! Liefs Sylvia
Hee Joel hartstikke goed, dus nog een duidelijker 2e lijntje erbij! Fijn hoor. Gefeliciteerd en probber toch maar (voorzichtig) te genieten hoor!
Van harte gefeliciteerd meid ! Ik weet hoe je je voelt, heb in september ook een miskraam gehad en vind het best spannend allemaal. Grappig dat we bijna tegelijk lopen, groetjes lief
hey en jullie ook allemaal gefeliciteerd he. en ja idd het is wel ff weer wat onzeker de eerste maandjes maar hopen dat we er goed doorheen komen. ja is wel leuk ja ik ben als goed is 17 0ktober uitgeteld en jij want jij loopt 1 dag minder.
hee jij zat eerst bij de juni mama's! Wat fijn dat je weer zwanger bent! En nu op een betere afloop! Liefs, Paula
ha ja idd ik zat eerst bij de juni mama s kom zo af en toe nog wel eens daar. ja helaas is dat niet geod gegaan en hopen dat het nu wel goed mag blijven gaan en dank je
Als het goed is ben ik 18 oktober uitgerekent, dus das echt maar een dag verschil, kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden ! Leuk !
hey lief- ja dat is wel leuk ja maar dan spreken wij elkaar vast wel weer ik heb mijn eigen nog niet bij oktoberaangemeld. doe ik misschien over een tijdje. maar houden contact. en daisy, dank je heb je pb gestuurd maar jij al 15 weken joh gaat snel he