Waren al gestopt met hopen dat we zonder medische hulp zwanger zouden worden. We wilden in het nieuwe jaar een afspraak maken bij de dokter om ons na te laten kijken. Misschien komt het nu omdat we er dus minder mee bezig waren en ons er min of meer bij neer hadden gelegd dat het niet zo makkelijk zou lukken. Maar JIPPIE! afgelopen donderdag bleek ik toch opeens zwanger! Kunnen het nog steeds niet geloven, willen het van alle daken schreeuwen! Omdat ik een erg onregelmatige cyclus had is het lastig te zeggen hoe lang ik zwanger ben. Ergens tussen de 4 en 6 weken waarschijnlijk. Volgende week moet ik voor een termijn echo. Oooohhhh, we zijn zo gelukkig!
Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Van harte gefeliciteerd meis, en geniet van jullie wonder! Liefs Dais.. -x-
Wauw, wat goed! Van harte gefeliciteerd met dat kleine wondertje! Geniet van je zwangerschap! Liefs Jenna
ow wat leuk om te lezen! Heel erg gefeliciteerd dame.Veel plezier en een fijne zwangerschap toegewenst
Hoi Penny! Hier bijna hetzelfde.. wij zijn wel in behandeling geweest (iui) en zouden net aan ivf/ icsi beginnen, toen we er donderdag ook achter kwamen dat ik zwanger ben! JIPPIE! Van Harte meid en geniet ervan! xx Roosje