In het kort. Na bijna 4 jaar slapeloze nachten opnames kinderen Hooggevoelig kids, financiële zorgen, depressie ga nog even door... ben ik volledig uitgeblust.. ipv 27 lijk ik 37 mijn gezicht is door de stress enorm gaan tekenen. Eigenlijk mijn hele lichaam is futloos en voelt onverzorgd. Ik zie eruit alsof ik ziek ben. Ik wil heel graag eens ontspannen. Even een ontstress massage . En een verfrissende oppeppende gezicht behandeling. Maar vind het zooo duur. Iemand tips? Of fijne adresjes?
Het is wel even wat geld vaak ja maar je bent een heel nieuw mens als je de deur uitloopt. Misschien cadeaubonnen vragen voor kerst of je verjaardag?
Ik heb precies hetzelfde! Alleen heb ik ook de massage gehad en pff man ikvond het een hel je moet gedwongen gaan ontspannen en ik zat alleen de hele tijd ontspan denk niks rustig aan pff Ik ben yoga gaan doen 1x per week en haal daar omdat het iets terugkerends is meer ontspanning uit dan uit de massgae
Ik zit ivm mijn kids eigenlijk altijd aan huis gekluisterd waardoor mogelijkheid tot wekelijks iets te doen vrijwel niet voorkomt. En finacieel ook niet haalbaar momenteel. Vandaar dat ik eenmalig eens heerlijk verwend wil worden. Ik vind gezichtmassage heerlijk. Kookt ( 5jr terug) eens drainage gehad vond ik ook heel fijn. Gewoon het gevoel dat je eens even flink onder handen word genomen en daar gereinigd bent.