Gatver, aan de armpjes rondslingeren? Dat kan niet goed zijn, en dan nog maar niet te spreken over dat hoofdje/nekje. Ik zou direct politie bellen oid als ik dit in het echt zou zien. Zware mishandeling gewoon.
Ik keek het ook en ben het met iedereen hierboven eens. Dit is 'not done'. Het enige wat een klein baby'tje nodig heeft zijn de primaire levensbehoeften; eten/drinken, liefde, veiligheid, warmte en slaap. Gymnastieken doen ze later maar als ze groot/groter zijn! Ik vind babymassage soms al te hard gaan op filmpjes. Gewoon zachtjes doen. Het is een baby, geen golden retriever stoei-kameraad.
Na jullie reacties te hebben gelezen durf ik het filmpje niet meer te kijken nieuwsgierigheid wint het uiteindelijk wel... Straks...
Hoe durft iemand dit Yoga te noemen. Babyslingeren is een beter woord. En dat is toch echt kindermishandeling. Bah...
Oh dit kon ik echt niet aanzien wat verschrikkelijk ik hoop dat iemand met die vrouw gaat slingeren en dat de baby uit huis geplaatst word dit kan nooit goed zijn.
Hoe haal je het in je hoofd dat dit een goed idee zou zijn?! Ik liet het aan mijn man zien en die liep zelfs na een paar seconden al weg met de mededeling: "dit hoef ik verder niet te zien, dit is gewoon slecht." Dat arme kindje dat maar aan het huilen is en ze gaat gewoon door. Het is niet anders dan kindermishandeling.
OMG, ik heb het ook afgezet, dit filmpje maakt me echt misselijk! Pure kindermishandeling!!! Echt zielig, en ook dat baby'tje dat begint te huilen! Brr word hier echt boos van!
Maar een paar seconden gekeken en ik ben er letterlijk beroerd van!! Dit is toch niet normaal meer...
Gek he, dat iedereen al beroerd word van alleen het zien van dit filmpje en dat er vrouwen in de rij staan om hun kind af te geven! Je zou toch zeggen dat ze dat gevoel ook moeten hebben! Arme arme kindjes!
Ik ben wel nieuwsgierig waar dit over gaat maar afgaand op jullie reacties besloten het filmpje niet te kijken... Denk niet dat ik er tegen kan.
Net als anderen hier had ik zoiets van, baby yoga, nothing wrong with that. Ik kom nu heel snel terug van dat! Gadver, hoe kun je zo met een teer zieltje om gaan?! Kindje huilt, en zij gaat lachend verder met baby slingeren. Nee, dit is echt not zone! Word er misselijk van!
One word..... ùh.... smiley..... ik dacht altijd dat je met yoga hele langzame bewegingen deed maken? Dit leek eerder op een kermisattractie genaamd: welkom in hel:x