Yoga met baby :$

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Anne1001, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Gatver, aan de armpjes rondslingeren? Dat kan niet goed zijn, en dan nog maar niet te spreken over dat hoofdje/nekje.

Ik zou direct politie bellen oid als ik dit in het echt zou zien. Zware mishandeling gewoon.

2. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Dat wijf moet klappen krijgen ! Ziek in d'r kop.
    Hoe durft ze
    Arme baby'tjes :(

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik keek het ook en ben het met iedereen hierboven eens. Dit is 'not done'. Het enige wat een klein baby'tje nodig heeft zijn de primaire levensbehoeften; eten/drinken, liefde, veiligheid, warmte en slaap. Gymnastieken doen ze later maar als ze groot/groter zijn! Ik vind babymassage soms al te hard gaan op filmpjes. Gewoon zachtjes doen. Het is een baby, geen golden retriever stoei-kameraad.

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Na jullie reacties te hebben gelezen durf ik het filmpje niet meer te kijken :D nieuwsgierigheid wint het uiteindelijk wel... Straks... :)

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.264
    11.876
    113
    Hoe durft iemand dit Yoga te noemen. Babyslingeren is een beter woord. En dat is toch echt kindermishandeling.
    Bah...

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Oh dit kon ik echt niet aanzien wat verschrikkelijk ik hoop dat iemand met die vrouw gaat slingeren en dat de baby uit huis geplaatst word dit kan nooit goed zijn.

7. Janna

Janna Fanatiek lid

:$:$:$

Hoe haal je het in je hoofd dat dit een goed idee zou zijn?! Ik liet het aan mijn man zien en die liep zelfs na een paar seconden al weg met de mededeling: "dit hoef ik verder niet te zien, dit is gewoon slecht."

Dat arme kindje dat maar aan het huilen is en ze gaat gewoon door. :( Het is niet anders dan kindermishandeling.

8. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    OMG, ik heb het ook afgezet, dit filmpje maakt me echt misselijk! Pure kindermishandeling!!! Echt zielig, en ook dat baby'tje dat begint te huilen! Brr word hier echt boos van!

9. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Maar een paar seconden gekeken en ik ben er letterlijk beroerd van!!
    Dit is toch niet normaal meer...

10. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Gek he, dat iedereen al beroerd word van alleen het zien van dit filmpje en dat er vrouwen in de rij staan om hun kind af te geven! Je zou toch zeggen dat ze dat gevoel ook moeten hebben!
    Arme arme kindjes!

11. tdw

tdw Niet meer actief

Ik ben wel nieuwsgierig waar dit over gaat maar afgaand op jullie reacties besloten het filmpje niet te kijken... Denk niet dat ik er tegen kan.

12. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Net als anderen hier had ik zoiets van, baby yoga, nothing wrong with that. Ik kom nu heel snel terug van dat! Gadver, hoe kun je zo met een teer zieltje om gaan?! Kindje huilt, en zij gaat lachend verder met baby slingeren. Nee, dit is echt not zone! Word er misselijk van!

13. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    One word..... ùh.... smiley.....:$

ik dacht altijd dat je met yoga hele langzame bewegingen deed maken?
    Dit leek eerder op een kermisattractie genaamd: welkom in hel:x

Deel Deze Pagina