we gaan binnenkort een weekend weg en zitten dan vlakbij plopsa indoor coevorden. ikheb een 2-jarige en een 4 jarige. is daar genoeg te doen voor hun? zijn er attracties waar de 4 jarige alleen in kan of zijn er attracties waar je met zn drieen te gelijk in kan? of zijn het juist attracties waar je als ouder met een 1 kind in moet? het probleem is dus dat ik alleen ben met 2 kinderen. ik dus niet met 1 kind in een attractie gaan en de ander achter laten
Ik ben er afgelopen herfstvakantie geweest met een 6 jarige (was jarig daar haha) en 1 van 22 maanden. Het gaat vooral om lengte..hij was net 85 cm. En hij kon echt in heel veel dingen. Bijna alles hetzelfde als zijn zus..die wel 6 was maar heeft het formaat van een 4,5/5 jarige
ok, mijn jongste is 87 cm dus dat moet lukken. maar moet/kan je mee in de attracties? of kan een 4-jarige in veel attracties alleen? want dat is dus mijn probleem. ik ben alleen met hun dus lastig als het attracties zijn waar je dus altijd in mee moet en waar dan vervolgens geen 3 personen in kunnen.
O zo..in een aantal dingen mogen ze dan alleen ja...ff denken welke: de klimtoren van plop, kikkertjes ( maar daar kun je ook met zn drietjes in) de botsauto's, k3 auto's, k3 brandweer (dacht ik) draaimolen, ballenbak, hoge glijbaan, waterautootjes. Volgens mij moet je wel mee in de mega mindyfietsen maar daar twijfel ik even over...online is volgens mij een schema te vinden. In de achtbaan bv moet je 1.20 zijn om alleen te mogen. Maar die k3 brandweerauto's bv dan ga jij met je 4 jarige bovenin staan en de 2 jarige zet je in de brandweerauto..dat deurtje kun je vergrenden en dan is het voor die kleintjes net als de draaimolen. Mijn zoontje wilde per se mee met zn zus...zo opgelost en hij vond het geweldig.
ik denk ook dat het prima kan hoor, het enige waar ik over zou twijfelen is de achtbaan, als je oudste daar al in mag. het is niet zo groot, dus je hebt lekker overzicht, de kikkers, draaimolen en grote glijbaan is zowiezo geen probleem. buiten idd de brandweer waar je ze evt ook samen in kan zetten en jij er niet bij. ze kunnen er tenslotte toch niet zelf uit. mijn zoon was 2 toen we er waren en vond het geweldig! ook veel figureren gezien toen!
En de mega mindy fietsen twijfel ik ook over of je 4 jarige daar alleen in kan. ik denk zelf van niet. Fietje is per 2 namelijk... verder denk ik wel in veel dingen hoor! Vind het een heel leuk park, niet super groot en bij ons ook goed overzichtelijk omdat het niet zo druk was
Op zich wel hoor, met mijn toen net 2 jarige konden we ook in veel dingen. Op de site van Plopsa staan alle attracties en beschrijvingen met lengte advies en of t geschikt is alleen of met begeleider.