ja hoor zou ik zo doen. Heb ook regelmatig meets gehad van andere forums, altijd leuk om mensen in het echt te zien!
Hai meiden, Leuk verzonnen opm dit te pijlen! Ik denk ook wel dat ik het leuk zou vinden. Leuk om te lezen dat er meiden zijn die dat ook echt doen! Sjors
Nee, ik zou het niet doen. Voor mij ook een rede om nooit naar een 'meeting' te gaan. Heb er eigenlijk weinig behoefte aan (ik heb het niet zo op 'vreemden' al 'ken' je ze al van schrijven op het forum en daarbij gaat mn anonimiteit, die ik nu naar mijn gevoel nog redelijk heb, dan ook weg.
zo hebben wij de overburen leren kennen, maar voorderest laat me maar lekker anoniem zijn. terwijl ik op een paarden forum fanatiek mee ben geweest met meetings, en daar nog veel mensen van zie en spreek,
Ja hoor, heb ik wel gedaan. En niet alleen dicht bij huis, maar ook verder heb ik een goede vriendin er aan overgehouden. Over een maandje gaan we weer met de beide gezinnen een midweek naar centerparcs.
Ik heb met veel tweeling- en prematurenmama's contact buiten ZP om, en we plannen ook een meeting, lijkt me hartstikke leuk.
Jahhh tuurlijk net als andere meiden van de mama maand topic's. Zijn wij met de aug 2007 mama's een heel hecht groepje geworden. We kletsen inmiddels alweer 4 jaar en we meeten regelmatig en degene die dichtbij wonen soms wel maandelijks Leuk toch!