Dames, wie wil mij even gerust stellen? Ik ben nu 36+3 weken zwanger (banner loopt week achter....). Vorige week is onze Uk en dus mij buik aan het zakken. Maar nu heb ik ook elke avond als ik in bed ga liggen een krampende pijn laag in mijn onderbuik, trekt dan om mijn buik heen naar boven, houd even aan en trekt dan weer weg. Ook de hele dag een druk op mijn vagina en perineum... En sinds paar dagen veel afscheiding, ondergoed is gewoon nat. Heb al gecontroleerd, heb geen blaasontsteking. Mijn vraag: is dit normaal? Zijn dit nou oefen-/indalingsweeën? En zegt dat iets over hoelang Uk nog op zich laat wachten?
Ik had het ook, hier lag ze erna ingedaald. Zegt niks hoelang ze op zich laat wachten. bij sommige liggen ze al met 35 ingedaald en zelfs vast, bij andere pas tijdens het bevallen.
Ik heb het ook. Moet vanmiddag bij de vk zijn en dan ga ik het navragen. Bij mijn vorige bezoek twee weken geleden was ze namelijk al ingedaald.
Als je tijd hebt, wil je laten weten wat ze zei? Ben erg nieuwsgierig en heb zelf "pas" woensdag een afspraak.... Onze Uk lag ook al geheel ingehaald, vorige week bevestigd door liggingsecho.
Ben ook wel benieuwd. Hier regelmatig steken en krampjes in onderbuik. Uk lag vorige week nog niet ingedaald dus hoop dat dit indalen betekend. Ben benieuwd..!!
Ik herken het gevoel. De kleine blijkt bij mij ook al ingedaald te zijn, maar ligt nog niet 'vast'. Ik voel met name een druk en echt steken down under so to speak. Niet erg prettig.
Ben bij de vk geweest, de vele afscheiding hoort erbij als je tegen het eind loopt. De krampen/pijnen duiden idd op indaling, bij mij ligt ze wel al ingedaald maar ligt jog niet helemaal vast. Druk komt omdat ze alwel ingedaald ligt. Hoop dat jullie vragen zijn beantwoord