zojuist laatste vlokken op en jampot leeg welke chocoladevlokken vinden jullie het lekkerst en welke jam?
Hier geen vlokken maar hagelslag en idd van de Ruyter. Jam van Hero; de bosbessen of aardbeienjam, maar vind de jam van Perfekt ( huismerk van o.a. de Boni ) ook pima.
Vlokken puur van de ruijter en jam maakt me op zich niet zo uit.. Als het maar aardbei of 4vruchten is
Jam van hero. Ik gebruik alleen die kleine kuipjes omdat we zo onwijs weinig jam eten dat ik steeds een pot moest weggooien. Vlokken eten we niet. Hagelslag is van venz
Pure vlokken van de Ruyter, en Flipje fruitpasta van Hero (alleen zoontje en heel af en toe man eten jam...)
oke heb nu de jam van de lidl,ook wel lekker! ga toch eens andere proberen. vlokken die goedkope zijn die lekker? rrod wit verpakking?
Wij eten geen vlokken maar wel af en toe hagelslag, pure van Venz. Jam van Zonnatura, al mag dat eigenlijk geen jam heten omdat er niet genoeg suiker in zit.
jam van ekoplaza eigen merk, zonder toegevoegde suiker en appelstroop van zonnatura ook zonder toegevoegde suiker geen ander zoet beleg meer, hagelslag hebben ze recept veranderd waardoor er wel suiker in zit, erg jammer
Vlokken van choca (bruin-wit gestreept met rood etiket) vind ik echt de lekkerste! Jam eten wij bijna nooit, koop ik alleen als ik dat toevallig net nodig heb voor een taart ofzo, en dan meestal de aardbeienjam van ah eigen merk.
Ik eet niet vaak jam op brood, een heel enkel keertje heb ik er zin in... Ik koop altijd de aardbeienjam van de Aldi, dat vind ik prima jam. Chocoladevlokken maakt me niet veel uit waarvan. Kan de Ruiter zijn, maar ik heb ook weleens een goedkoper merk. Voor mij is er maar 1 chocoladepasta lekker, en dat is Nutella. Ovomaltine vind ik ook lekker. Hagelslag hebben we dan van de Aldi, dan van de AH, maar we nemen nooit een duur merk, eigen merk smaakt ook prima. Zelf eet ik altijd pure hagelslag.
Jam heb ik altijd de halvajam van de ah huismerk, vinden we prima en die is niet zo mierzoet. Vlokken heb ik nooit, maar anders zou ik ze gewoon bij de lidl of ah meenemen, de goedkoopste