Wij moeten verplicht een badmuts dragen straks op de camping. Geen probleem, maar welke zitten beter? Kom ze tegen van nylon en van silliconen. Mijn gevoel zegt dat stof gewoon stukken beter zit, niet zo belachelijk strak. Maar misschien zit ik er compleet naast.
https://www.badmutswinkel.nl/Webwinkel-Product-318216134/ComfortCap-(Koningsblauw).html ik zou zo iets denk ik kopen. zelf zwem ik wekelijke baantjes borstcrawl, en dan heb je het liefste een die goed strak zit, en dat zijn van die siliconen mutsen, die blijven goed op hun plek. maar als je alleen maar een beetje met de kinderen in het water staat dan is het wel leuker om een beetje een los model te hebben en niet zo'n strak ding op je kop.
Ik heb er ooit een van stof (polyester oid) gehad, vond het niets...maar ik deed aan wedstrijdzwemmer en waterpolo, dus totaal iets anders dan recreatief in het water (al is sporten ook recreatie ). Voor sporten vind ik de dikkere siliconen variant het fijnst, voor recreatie denk ik toch polyester, ook minder warm als de zon flink schijnt.
Dankjewel, bestellen we die stoffen. Ook voor de kinderen. Leek mij inderdaad ook een stuk fijner zitten. Het is alleen voor in het zwembad van de camping.
Hiervoor zou ik inderdaad van die stoffen kopen. Hebben wij vorig jaar ook gedaan toen we naar een camping in Italiƫ gingen. Bij de Decathlon koop je ze voor een paar Euro.