Onzeker

Discussion in 'Zwanger worden' started by Linnieke, Jan 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linnieke

Linnieke Actief lid

Sep 7, 2009
    172
    0
    0
    Hi jullie allen,

Oh, moet het even van me afschrijven, zonder de mensen hier om me heen weer te moeten "lastig" vallen met mijn onzekerheid-aanvallen!!

Het is vandaag weer zover hoor, Ben zo ONZEKER vandaag.. Zo bang dat het allemaal niet gaat lukken.. Wordt er tiereliers van!!

Begin bijna aan ronde 10 alweer! Sjonge jonge, gaat zo snel, had liever ronde 4 gezegd! hihi.. Dus bijna het "jaar" bereikt! Met andere woorden; tijd om naar de ha te stappen!! Had zo gehoopt dat dat niet zo was! Maar ja, schijnbaar zullen we de natuur toch een "handje moeten helpen" Geen probleem natuurlijk!! ( nou, ok.. misschien toch een klein probleem.. kan niet zeggen dat het me niets doet )
    In mijn achterhoofd weet ik natuurlijk dat ongeveer een jaar gemiddeld is.. Maar toch!!
    Moet ook toegeven dat ik niet echt een reden heb waarom het niet zou moeten lukken, heb gewoon een nette cyclus, maar daarin zover ik kan beoordelen ook iedere maand een eisprong ( dmv. tempen/ovutesten en het voelen van de eisprong ) Maar goed, zou zomaar iets anders kunnen zijn.. Vriendlief heeft al een kind, dus waarschijnlijk zou het dan aan mij liggen, al is vriendlief al wel wat ouder, maar dat moet niets uitmaken.Toch?? Whaaaaahh, ga ik weer..
    Nou goed, ga er maar een eind aan breien..

Fijn weekend meiden..
    En sorry voor mijn gezeur!!!

Groeten,

Share This Page