Vandaag gaan we naar de optocht kijken met onze dochter van 1,5 jaar en daarna eten bij mijn ouders. Nu krijgen we daar friet maar dat hebben wij gisteren ook al gegeten. Mijn dochter heeft gisteren voor de 2e keer frietjes gegeten, want wij eten dat bijna nooit of in elk geval niet als mijn dochter erbij is. Maar ze vond het wel lekker, nu ben ik aan het denken of ik haar vanavond weer frietjes moet laten eten. Dan heeft ze 2 avonden achter elkaar frietjes. Ik wil wel een potje proberen maar ik ben bang dat ze dat niet wil omdat wij frietjes eten. Kan dat kwaad als ze 1 x 2 x achter elkaar frietjes eet? Normaal eten we dit misschien 1 x per 2, 3 weken. (en mijn dochter dus pas sinds kort).
Misschien kan je haar eerst een potje geven, voordat de frietjes op tafel komen zeg maar. En dan zodra de frietjes komen haar nog een paar frietjes geven, doordat ze al gegeten heeft zal ze daar dan waarschijnlijk niet veel van hoeven maar dan mag ze het iniedergeval wel. Verder denk ik niet dat het heel erg veel uit maakt voor een keertje twee keer maar ik zou het persoonlijk ook niet zo fijn vinden...Zelf zou ik het dus doen zoals ik net schreef.