Slecht eten met deze dagen

Discussie in 'Voeding' gestart door Mama26, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Vandaag gaan we naar de optocht kijken met onze dochter van 1,5 jaar en daarna eten bij mijn ouders. Nu krijgen we daar friet maar dat hebben wij gisteren ook al gegeten. Mijn dochter heeft gisteren voor de 2e keer frietjes gegeten, want wij eten dat bijna nooit of in elk geval niet als mijn dochter erbij is. Maar ze vond het wel lekker, nu ben ik aan het denken of ik haar vanavond weer frietjes moet laten eten. Dan heeft ze 2 avonden achter elkaar frietjes.

Ik wil wel een potje proberen maar ik ben bang dat ze dat niet wil omdat wij frietjes eten.

Kan dat kwaad als ze 1 x 2 x achter elkaar frietjes eet? Normaal eten we dit misschien 1 x per 2, 3 weken. (en mijn dochter dus pas sinds kort).

2. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Misschien kan je haar eerst een potje geven, voordat de frietjes op tafel komen zeg maar.

En dan zodra de frietjes komen haar nog een paar frietjes geven, doordat ze al gegeten heeft zal ze daar dan waarschijnlijk niet veel van hoeven maar dan mag ze het iniedergeval wel.

Verder denk ik niet dat het heel erg veel uit maakt voor een keertje twee keer maar ik zou het persoonlijk ook niet zo fijn vinden...Zelf zou ik het dus doen zoals ik net schreef.

3. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    ja maak je haar eerst eten.. en dan later jullie dan geef je een paar en dat is het...

4. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Tuurlijk kan dat geen kwaad joh! Voor een keer maakt dat echt niet uit hoor.

Deel Deze Pagina