zes maanden en heel vaak drinken

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Alex1982, 5 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Hoi,

Zoon is zes maanden. Omdat hij heel veel gehuild heb ben ik gaan voeden na een slaapje. Dit doe ik nog steeds alleen slaapt meneer 45 min om dan anderhalf uur wakker te zijn en dan weer te gaan slapen.
    Hij drinkt dus vaak nog acht voedingen. Hij krijgt om half 8 Een Fles (wel met bv). Daarna komt doe rond twaalf uur, drie uur en zes uur en dan is die wakker.
    DDit bij elkaar opgeteld maakt dat ik erg moe ben en bovendien vliegen de kilo's eraf. Krijg het niet meer bij gegeten ( eet 6 a 8 boterhammen per dag + avondeten). Vriend wil graag over op kv omdat er dan meer regelmaat komt. Bovendien vind hij het voor mij niet meer goed. Ben ook erg licht geraakt de laayste maand naar vriend en zoon....Volgende maand moet ik weer gaan werken en ik wil best kolven op mijn werk. Hoe kan ik een beetje een ritme gaan krijgen?

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoi,

Kijk of je terug kunt naar voeden voor het slapen? En kijk of je in de buurt een lactatiekundige of zo hebt met wie je kunt overleggen. Of ga naar een bijeenkomst van la leche league of vereniging borstvoeding natuurlijk. je kunt ook bellen met deze organisaties. Je vindt ze via borstvoeding.nl Een lactatiekundige kan met jou bekijken hoe het gaat, waar verbeterpunten en winst kan zitten voor jullie allemaal. Of dat nu deels bv deels kv is, helemaal bv, een plan om straks te kolven en werk te combineren. Samen kijk je wat wensen zijn en wat jullie mogelijkheden zijn. Echt aan te raden!

Het is niet ongewoon dat kindjes op deze leeftijd nog voor veel voedingen komen. Wel kun je gaan kijken naar het slapen. Is je kindje moe? valt het goed in slaap? Zijn er manieren om het slaapje langer te laten duren dan de 45 minuten nu. Al is het maar 1 keer op een dag dat je kindje twee of drie uur drinkt, dan scheelt dat heel veel op een dag.

Verder lekker op jezelf letten!
    Succes

Deel Deze Pagina