Ik eet/drink grqag yoghurt smoothies. Zeker op werkdagen met 6 kinderen aan de ontbijttafel is dit een makkelijk ontbijt. Nog makkelijker zou zijn is als ik een wat grotere hoeveelheid kan maken voor 2/3 dagen? Ik maak hem met diepvriesfruit. Kun je dat bewaren in de koelkast of max de avond van te voren? Mijn blender maakt best herrie en de kleintjes schrikken zich dan een ongeluk Ik kan idd ook 1 kopen die minder herrie maakt
Misschien afhankelijk van het soort smoothie en het soort fruit maar ik vind ze er na een paar uur al niet meer uitzien. Hier worden ze altijd bruin
Ik gebruik aardbeien en bosfruit. Dat gaat altijd wel goed. Bewaar wel eens wat van de ochtend voor zoon die om 15.15 uit school komt. Maar weet dus niet of het ook langer zal lukken.
Ik maak ze wel eens de avond van tevoren en dat gaat prima. Neem ze dan ook nog wel mee naar mn werk als lunch.
Vitamines verdwijnen snel bij smoothies. Met vacuüm Boenders blijven ze langer goed en worden de vitaminen iets beter bewaard maar ook dan zou je ze binnen 24u moeten opdrinken.