bambix pap

Discussion in 'Voeding' started by Eefke84, Jul 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

vanmorgen voor het eerst bambix fijne granen pap aan marinte gegevn. dus 200 ml ( nu nog fv 1 melk omdat het blik eerst opmoet voor ik nr 2 ga gebruiken) en 20 gram bambix, ze vond het wel lekker. at het iig op. maar het is niet helemaal opgegaan. liet een kwart staan. krijgt ze nu niet te weinig melk/ vocht binnen? fles dronk ze wel altijd helemaal op. nou moet ik wel zeggen dat ik het een heel groot bord pap vond. ze hoeven het mij niet voor te zetten zo s'ochtends vroeg haha. wie kan me antwoord geven? alvast bedankt;)

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hoi,

Van een keertje wat laten staan heeft je meisje niet gelijk onvoldoende vocht hoor. Ze moet ook even wennen aan de pap want die vult veel meer dan de gewone fles. Probeer het morgen nog maar eens. Als het na een tijdje niet lukt, kun je ook een gedeelte pap geven en daarnaast nog een klein flesje. Hebben wij ook een tijd gedaan.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ok! ja dat idee kreeg ik idd ook als het morgen weer niet helemaal opgaat. dan doe ik bv 120/4 met 4scheppen bambix en dan nog flesje 80/2 ofzo. (of iets in die verhouding) ik zat net nog evn te denken maar ze krijgt vandaag nog drie flessen van ongeveer 200 dus dan zit ze nog ruim over de 600 cc ( exclusief groente en fruit ook nog eens) nee denk dat ik me weer eens druk maakte om niks haha. maar ligt het aan mij of is het best een heel bord die bambix pap?? bedankt voor je hulp zwaantje

4. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Ja, ik vind het ook best veel. D. krijgt hier 180/6 + 7 eetlepels Babmix Fijne Granen. Een flink bordje vol. Maar hij eet hier alles met gemak op!

5. Seilenna

Seilenna Actief lid

Sep 9, 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Ik vond het ook ineens wel heel veel, dus Linde krijgt 180+6 met 3-4 eetlepels bambix en dat lekker nog uit een fles met een 3-2-1-speen.
    Dat uit een bordje met een lepel komt vanzelf. Fruit en groente eet ze goed van een lepel, dus ik vind dat dit dan nog wel even lekker een fles mag zijn...

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik doe het sinds 2 dagen nu zo. 200 ml fles= 120 cc pap met gewoon wat bambix op de gok ( tot ie normaal van substantie is) en dan nog 80 cc melk. en dan gaat alles bijna helemaal op. ik vind het ineens zoveel allemaal alle veranderingen. en ze eet verder goed van het lepeltje dus ik vind het wel even best zo!

Share This Page