Beste dames, Mijn zoon van net 1 heeft erg vaak honger. Hij komt smakend naar me toe en maakt Mmm geluiden, pakt ook naar de fruitschaal of mijn eten dan bijv. Ook zegt hij hap hap.. Hij eet goed, erg goed zelfs maar misschien toch te weinig? Willen jullie even mee kijken, eventueel tips? Ik geef hem nu vaak wat fruit extra of een soepstengel oid dus hij is tevreden met gezonde extra's. Maar toch honger vind ik ook zielig.. Ochtend pap 150cc of boterham met bekertje melk Loop vd ochtend fruit 2 stuks ongeveer Middageten 1,5 boterham met beleg en melk of thee. Middag een rijstewafeltje/peperkoekje/goodies koekje oid. Diksap. Avondeten eet hij met de pot mee of een potje, yoghurt na met ietsje Diksap erdoorheen. Avond 120cc warme melk. Ik vind het niets weinig maar misschien hebben jullie tips of zelf ook een hongerig kind? Hij laat ook al vanaf de geboorte niets staan, nooit een fles geweigerd of eten laten staan. Hij is met 8pond geboren en volgt mooi zijn lijntje, het is dus een lekker stevig manneke maar niet te dik. Hij is nu ruim 10kilo bij 76cm ongeveer.. Ps ik blijf hem gewoon de gezonde extra's aanbieden hoor, hij smult gelukkig vd komkommer en snoeptomaatjes etc. Maar wil meer gewoon even zien of ik hem niet in de basis te kort doe..