Yoghurt?

Discussie in 'Voeding' gestart door cyntje78, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Vanaf wanneer mogen baby's yoghurt? Gewone halfvolle zonder suiker?

Groetjes Cyntje78

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik geef volle yoghurt (naar aanleiding van tips op het forum volle ipv halfvolle) vanaf een maand of 8.

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

yogurt mag i.p vanaf 6 maand, wij gaven het bij onze zoon met 7 maand,

en bij onze dochter met 8,5 maand toen ze haar avond eten redelijk goed at.

het beste schijnt te zijn om volle producten te geven, dus volle kwark, volle yogurt, omdat hier voor een baby erg gezonde vetten inzitten.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier lekkere volle yoghurt vanaf een maand of 8. Maar ook van die Griekse kwark. Vinden ze heeeerlijk!
    Beetje vers fruit er door heen doen, en het is gewoon een traktatie :D

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Het CB raadde het ons aan vanaf 7 maanden, maar we geven het sinds ze 8 maanden is. Inderdaad volle yoghurt, omdat daar meer in zit. Ze vindt het heerlijk. Soms doen we er een beetje diksap door.

6. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Hier gaven wij (volle) yoghurt met 6,5 maand.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik geef volle Turkse yoghurt vanaf 8 maanden geloof ik, ter afwisseling weleens kwark, maar meestal yoghurt.

Misschien nog een tip: de eerste dagen lustte ze geen pure yoghurt. Ik heb er toen wat diksap doorheen gedaan, en na een paar dagen kon ik dat weer weglaten toen ze aan de smaak van yoghurt gewend was. En nu eet ze nog altijd gewoon zo yoghurt zonder iets erdoor.

8. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    mag geloof ik vanaf 6 maanden. hier doen we het vanaf 7 maanden. en dan halfvolle yoghurt. werd bij ons op het cb aangeraden, maar misschien omdat het al een behoorlijk stevige dame is ;)

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja dat deed ik ook in het begin idd om het zure er wat af te halen. Al was het wel grappig om dat bekkie elke keer zo zuur te zien kijken ;)
    Griekse Yoghurt vond mijn zoontje ook lekker. Ik deed ook wel eens volle yoghurt met stukjes fruit erin vond hij ook heerlijk.

10. tulip

tulip Niet meer actief

hier zeiden ze geloof ik vanaf een maand of 7, toen dacht ik niet dat ons meisje er al behoefte aan had, maar met een maand of 0 wel. Maar je kunt het best al geven. Ik zou wel volle producten geven.

11. fafje

fafje Niet meer actief

griekse yoghurt is hier ook favoriet ...tenminste toen hij nog graag toetjes at...maar als wij magere yoghurt met ee fruitsmaakje in huis hebben mag hij ook wel een paar lepeltjes hoor..vandaag toevallig met ananas

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
    hier volle yoghurt vanaf 6 maand. zo vroeg mee begonnen omdat ze teveel melk kreeg en we zo een fles weg konden laten.

13. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Mijn dochtertje zit na overleg met CB op een 6 maanden schema dus 's ochtends pap 8.00 uur, 12 uur fles, 16.00 uur groentenhap en beetje fles of yoghurt en dan 20.00 uur weer een fles en ergens tussendoor nog fruit...

Deel Deze Pagina