Even een vraagje waar anderen misschien meer verstand van hebben; Ik heb sinds gisteren zo'n last van lage rugpijn ( net boven mijn stuit). Nu ga ik normaal op woensdag avonden aquarobbicen maar is mijn eerste neiging nu te zeggen dat ik niet ga. Maar aan de andere kant: is het juist niet goed om te bewegen? Ik weet dat jullie geen arts zijn (nou ja misschien wel 1 van jullie ) maar wellicht iemand hier met ervaring?
Ik zou gaan. Warm water is juist goed om je spieren soepel te houden. In het water ben je zo goed als gewichtloos waardoor geen druk op komt te staan, En lekker relaxen is ook niks mis mee toch
Ik zou denk ik overstappen naar zwangerschapszwemmen dat doe ik ook! Dan is het wat meer gericht op je lichaam zoals het nu is.
Ja maar omdat het dan weer aquarobic is sta je maar tot de helft erin en een hoop rennen/springen. Kun je natuurlijk wel in intensiteit naar beneden schroeven.....
Zat ik ook al aan te denken. Beetje jammer dat dit maar 1x in de week is terwijl ik nu kan kiezen uit 4 avonden. Lekker veel vrijheid dus haha. En minder gezellig omdat mijn (niet zwangere) vriendin dan niet meer mee kan. Maja als het lichaam erom vraagt.... Bedankt dames!