Wat vinden jullie babs het lekkerste van potjes vanaf 6 maanden? Amy heeft vandaag Aardappelschotel met kip gehad... BAH, dus niet lekker! Maar ze heeft daarna wel als toetje die yogolino banaan of hoe dat heet op. Geven jullie dat ook weleens als toetje?
Hoi, Sophie is dol op worteltjes met rijst en kip,en bruine bonen met appeltjes,en stoofpotje...en als toetje geef ik volle yoghurt met diksap/roosvise of als ik nog wat van het fruithapje over heb. Groetjes,
Hier ook het stoofpotje. maar meestal maak ik alles zelf en dan heeft ze graag broccoli met bloemkool een aardappel en een klein beetje ham gepureerd. Maar bietjes met wortel en een aarappel heeft ze ook ergggggggg graag.
Mijn kinderen vonden alle potjes allemaal even vies. Meer dan 2 hapjes heb ik nooit binnengekregen, ze houden niet van puree. Toen ze zelf stukken eten mochten vasthouden en afeten, aten ze meteen veel beter.
Misha wil ook geen potjes eten, ze houdt haar mond gewoon stijf dicht als ik er mee aankom Ze eet alleen goed als ik het zelf maak, het maakt haar dan ook echt niet uit dat het gepurreerd is. Het gaat haar echt om de smaak...
Stoofpotje is favoriet en heb gisteren voor het eerst zoete maisschotel gegeven en daar was ze helemaal verzot op! Ik kook ook vaak zelf, maar mama's eten vind Fenja duidelijk minder lekker dan MColvarit En een toetje geef ik eigenlijk nooit. Als ik een toetje geef dan is het een keer als tussendoortje maar niet na het avondeten, zit ze al vol zat van.
Danischa lust eigenlijk alles wel Ik heb gisteren een potje gehaald waar zalm bij in zat dus die ga ik vandaag proberen.Kijken of ze dat ook lust.Als toetje krijgt ze een klein danoontje.
Mark lust (tot nu toe) alles. Zelf of uit potje maakt niet uit. Hij drinkt geen diksap. Dat wilt hij niet.