Hoeveel slapen jullie kleintjes van 10 mnd nog overdag? 's Ochtends krijg ik Iris nog wel haar bed in maar 's middags.....
Justin wordt altijd vroeg wakker (rond half 7 a 7 uur) maar gaat ook vroeg naar bed (half 7 a 7 uur). Dan om 9 uur a half 10 weer naar bed, tot half 12 ongeveer. Dan van 2 uur tot 4 uur.
Jeetje, jullie kindjes slapen overdag dus echt een stuk meer dan Iris. Vandaag heeft ze vanochtend een uur geslapen en vanmiddag een half uur (gister bv 2x een half uur...). Ik denk dat er weer tandjes op komst zijn want zowel de duur als het in slapen vallen zelf is op dit moment rampzalig!
Eerste fles meestal rond 8 uur. Dan weer slapen tot een uur of 10. 's Middags vaak 2 uurtjes slapen. Na het avondeten nog een half uurtje. Wisselend de nacht in. Soms rond 8 uur maar gisteren b.v. pas om 12 uur.
Nou, ik heb hier een ventje van 8 mnd en die slaapt ook niet meer dan wat jij aangeeft hoor! Maar hij slaapt overdag altijd al weinig. Hij is verder actief en vrolijk, dus het zal wel goed gaan. Het ene kindje slaapt nu eenmaal meer als het andere Slaap afdwingen lukt ook niet.....
Mijn dochtertje slaapt ook niet zoveel jammer genoeg. Ik denk dat ze het nog wel nodig heeft, maar ja, als ze absoluut niet wil kun je niet veel aan veranderen. 1 a 2 uurtjes ' s ochtends en laat in de middag soms 1 uurtje. verder slaapt ze van 20.30 uur tot 6.00 uur.
Mijn zoontje wordt s'ochtends vroeg wakker (gemiddeld om 6 uur) daarna weer naar bed om 8 uur. 8.00 +/- anderhalf uur 12.00 +/- anderhalf uur 16.00 (dit slaapje pakt hij soms maar, en dan is het 3 kwartier) 19.00 slapen voor de nacht Hij slaapt ongeveer 3 uur overdag. Hij is ook erg druk en bewegelijk en na 2 uur spelen is hij vaak erg moe. grt Bella
Hoi, Dit is ons schema: 6 uur wakker en fles, dan weer slapen tot 8 uur 10 uur naar bed, slapen tot 12 uur 15 uur naar bed, slapen tot 17 uur 18.30 uur naar bed de nacht in
Nou mijn meissie slaapt ook niet veel hoor. Sochtends drie kwartier (als we mazzel hebben een uur), smiddags weer hetzelfde, en evt nog na het avondeten zo'n slaapje maar vaak ook niet.Snachts slaapt ze prima. Zo'n 12/13 uur. Het is overdag niet zo'n grote slaper, nooit geweest ook. Je zal maar eens wat missen!
civan sliep met 10 maanden 1/2 keer op een dag een x 2 uur en een 1x een uurtje. hij had ook welleens dagen dat hij helemaal niet wou slapen.
Mijn dochtjertje heeft nooit veel geslapen. Ze is bijna 10 maanden en slaapt 's morgens van ong 9.30 tot 10 uur en dan na de boterham ook nog een uurtje (als ik geluk heb). Dat was het dan voor de dag. Ze is altijd rond 6.30 wakker en gaat zo 19.00 weer naar bed. Er zijn dagen op het kdv dat ze niet slaapt. Ze wil niets missen wat er gebeurt. Wel lastig hoor, maar ja wat doe je eraan. Als je haar in bed legt krijst ze alles bij elkaar.
Mijn zoon van dik 10 maand slaapt sochtends meestal tot een uur of 8 staat hij op dan gaat hij rond de middag weer naar bed en slaapt dan een paar uur (2 a 3u) en dan gaat hij om 19u er weer in. Soms wil hij snachts nog een sklokje maar de laatste tijd slaapt hij weer in 1 ruk door.
Als Kian vroeg wakker is gaat hij 's morgens nog terug naar bed. Issie laat wakker dan doet hij 1 lange dut 's middags van 2 á 3 uur.
Toen Stefan 10 maanden was sliep hij van 11:45 tot 13:00 14:30 tot 17:00 en van 20:00 tot 9:00 's morgens inmiddels is het ochtend slaapje eraf.
mijn mannetje gaat tegen 19.30 naar bed, is tussen 6.00-7.00 vaak weer wakker, en slaapt overdag hooguit 2 uurtjes rond het middaguur. that's it (helaas )
Mijn zoontje is pas 4 maanden (bijna) en slaapt al een hele poos niet meer overdag. Misschien een beetje overdreven, maar hij slaapt in de voormiddag soms een halfuurtje en in de namiddag ook maar een halfuurtje. Hij slaapt wel van ongeveer 9 uur tot de volgende ochtend halfnegen in de week, in het weekend soms langer. Maar ik weet niet hoeveel slaap ze juist nodig hebben hoor..
Noa: 06.00 - 07.00 pap gelijk weer naar bed tot 09.00 - 09.30 10.00 fruit 11.30 - 12.00 2 boterhammen/ bekertje opvolgmelk naar bed tot 14.30 15.00 soepstengel/ rijstewafeltje/ bekertje water of diksap 16.30 - 17.00 naar bed tot 18.00 19.00 warm eten en bekertje water 19.30 naar bed Alles bij elkaar slaapt ze op een dag 5 - 6 uur...best nog veel als ik dat zo lees Voel me best een mazzelkont. Maar als ze wakker is, zit madame ook geen minuut stil en heb ik een wervelwind in huis. Het lijken er dan wel twee.....