ik ben helemaal verzot momenteel op fristi en yogo yogo komt goed uit want is zuivel en dat is altijd goed,dacht ik weten jullie of deze veel vitamine a bevatten en of het ook echt gezond is er veel van te drinken?ik drink denk ik buitenom savonds me melk wel een 2liter van fristi en yogo ik kan op de vrpakking weinig opmerken dat er veel vitamine a inzit
vitamine a denk ik niet hoor. of het echt gezond is? nee denk het niet. bevat alle twee veel suikers. kwaad kan het niet maar gewone melk is gezonder.
Inderdaad, geen vitamine A, wel érg veel suiker. Je kan beter yoghurt met roosvicee of zoiets pakken. Maarre... kwaad kan het inderdaad niet.
Ow jaah... ik heb de yogho ook weer in mijn koelkast staan. Vooral de perziksmaak! Mmmm... ik neem zelfs een pak mee naar mijn werk! Aangezien ik voor de rest niet snoep, gun ik mezelf yogho yogho (ondanks dat er veel suiker in zit!)
Vitamine A zit in lever e.d. dus niet in Yogho Yogho of Fristi. Het is erg calorierijk: 650 kcal in 1 liter! De magere variant zit vol zoetstoffen als aspartaam en acesulfaat-K, waar je miz ook niet teveel van binnen moet krijgen. Ik zou het houden bij een paar glazen per dag en geen hele liters wegwerken.
bedankt alle voor het antwoorden wist niet dat dat echt bomvol zat met suiker enzo dacht het is zuivel,dus goed en omdat er in AA wel enorm veel vitamine a zit,dacht ik ,ik vraag het even over de fristi en yogo yogo het is zoooooooo lekker vooral de oranja tropical vruchten yogo
Optimel zit weer vol suikervervangers en daar moet je ook geen grote hoeveelheden van binnenkrijgen, is niet goed voor je. Je kunt ook je Yoghogo of Yoki met melk aanmaken, beetje half om half, is het wat minder zoet, maar heb je toch een smaakje. Normaal vind ik water heerlijk, maar nu ik zwanger ben, bah, het smaakt me echt niet. Drink dus maar wat vruchtensap of Yoki, maar ik maak het vaak nog wel aan met water of melk.
ja ik heb ookal rosvicee met melk geprobeerd ipv met water,maar dat smaakt niet echt kan yogi wel eens proberen te verdunnen met melk ja,
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er grote dosis vitamine A in AA drank zitten, dat zit in leverproducten! In AA zit 0,72 microgram vitamine A. Probeer eens yoghurt of melk met vers fruit in de blender of staafmixer, dan heb je je eigen verse natuurlijke smoothie!
ik las het hier in dit topic,dat er te veel vita a inzit,en ik kom geen wijs uit die etiketten met wat er allemaal inzit precies dus vandaar dat ik het maar heb afgezworen die AAdrank ja ik ben flink aan het expirimenteren met melk,yoghurt en verdunnen enzo weet je wat ik gisteravond heb gedaan?vanille ijs,met roosvicee en even mengen,mmmm heerlijk fris
Voor die vitamine A hoef je het niet te laten iniminie, want een zwangere vrouw mag tot 3000mcg vit. A en in een flesje AA zit dus slechts 0,72 mcg. Ik denk dat degene die je dat verteld heeft in de war was met de naam van het sapje?
zogelukkig,thanks dat je het hebt opgezocht enzo ik wist het echt niet,vandaar dat ik een topic had geopend erover,over die aa drank,en ik kom zelf echt geen wijs uit de ingedienten en ik vernam hier dat het te veel vitamine a bevat,en heb het daarom niet meer gekocht,alhoewel ik het heerlijk vind ik kan dus nu met gerust hard zo een flesje van een halve liter opdrinken bedankt nogmaals