Hey, Mijn zusje had me een tijdje geleden kauwgum aangeboden... die ik toevallig had afgeslagen... Nu vertelde ze van het weekend dat ze uit verveling de verpakking had gelezen... en dat er dus op stond dat zwangeren deze kauwgum helemaal niet mogen hebben... Had er nog nooit van gehoord... Ze wist zo "uit haar hoofd" niet meer welke kauwgum het was... maar ze dacht iets van "energie kaugum"ofzo... Dus dames let even op als je kauwgum eet of als iemand deze aanbiedt...! (tja weer iets op het lijstje om op te letten..... zucht...)
In energiekauwgom zitten wsl dezelfde stoffen als in energiedrankjes als redbull, hoge dosis caffeine en guarana. Is niet goed voor je als je zwanger bent!
Ja zoiets dacht ik dus ook... achteraf.... alleen staan op de meeste energiedrankjes niet dat het "verboden"is voor zwangeren.... maarja... ook niet bij nagedacht om te vragen: "wat voor kauwgum is het" als iemand het aanbied.... maar dus toch iets om bij stil te staan....
altijd handig te weten,goed advies dus ik eet zelf enkel ouderwets de sportlife,vooral ik gestopt ben met roken weken terug
jaaaaaaa,ik zou gek zijn dan weer te gaan roken,gestopt is gestopt he moet zeggen,dat ik minder moeite had dan ik had gedacht,want ik was een stevige roker hoor