hoi onze zoon is op 09-08-09 geboren, 4 weken te vroeg. hij weegt nu inmiddels ronde de 4,2 kilo en eet gemiddelt elke voeding 100 cc. ik wilde graag borstvoeding geven. omdat hij te zwak was in het begin ben ik meteen gaan kolven. met een elektrische dubbele kolv. hij kan nu eindelijk heel de voeding uit de borst drinken eerst was hij te zwak en na 20 cc viel hij telkens in slaap. nu kan hij 100 cc uit de borst halen, soms 80, in een keer. maar dan meestal uit een borst. poeh man dan zit ik nog met de andere kant. dus nu dat het kolven niet meer zou hoeven...moet ik het alsnog doen en moet ook nog's opletten dat ze niet te vol zitten want anders verslikt hij zich telkens omdat het er dan regelrecht uit geschoten komt! hebben jullie een idee hoe ik dit veranderen kan????? word er zoooooooo moe van voeden en kolven. het kolven max om de 4 uur want anders ploffen ze nog een keer alvast bedankt voor de reaktie!!! groetjes Tineke
Hallo Tineke, Deze vraag kun je het beste even aan de lactatiekundigen op dit forum stellen, zij kunnen je hier heel goed over adviseren. Groeten Eveline