Pijnlijke rechtszaak: vrouw eist 127.000 dollar van neefje - RTL Nieuws Dan spoor je toch niet??? Arm manneke zeg pfff.
Ja, ik las het gister ook. Echt heel erg zielig voor dat jongetje! Zijn moeder is vorig jaar ook nog eens overleden, dan heb je je tante nog en die behandeld je zo. Dat wijf is echt gek :x:x Gelukkig dacht de jury er ook zo over, ze heeft de rechtszaak verloren.
:O wtf..spoort die wel??? dat kind is pas 8!! Die vrouw was uit op geld, en geld maakt sommige mensen blind zelf voor eigen familie..schande! Nu heeft ze ook nog eens verloren (terecht) maar ook nog eens de band met haar neefje en diens vader verkloot! hoop dat ze weet wat ze teweeg heb gebracht...echt Amerika weer...
Hahaha ja echt belachelijk.. 'toen mijn pols gebroken was heb ik een hele zware tijd gehad' kom op.. echt heel triest
Een zware periode om een gebroken pols dan spoor je al niet, ruilen dom mens doe mij die gebroken pols maar voor de rest van mijn leven. En sws iemand, en dan ook nog je neefje, aanklagen voor zoiets gaat natuurlijk nergens over
Wat een gestoord en op geld belust mens. En inderdaad, dacht ook gelijk: zal wel weer in Amerika zijn....
Rotwijf, moeder van het jochie is ook nog eens overleden. Nou wat kun je dan trots zijn op jezelf dat je van zo'n jochie geld wil.
Wauwww, bizar! Hoe durf je om zoiets stompzinnings een rechtzaak aan te spannen, en dan ook nog tegen een klein kind.. Nou, dan heb je ballen hoor! Zulke dingen kunnen ook echt alleen maar in Amerika.. Gelukkig heeft ze verloren!
Ik vraag me af of het kindje niet is verzekerd en dat ze gewoon samen geld proberen te troggelen van de verzekering. Echt bizar!
haha wat een dom wijf, wat is het toch moeilijk als je je pols breekt pffff. zeer triest, maar amerika he?! is heel normaal daar, gelukkig heeft ze verloren