De Grote Herkansing - SBS6 Wie kijkt dit? Heb het vandaag teruggezien en vind het maar een apart programma. Je gaat als stel afvallen maar wel apart van elkaar. Je ziet elkaar 5 maanden niet. Ik vraag me af wat je aan nieuwe goede gewoonten leert samen of dat je heel snel terugvalt als programma afgelopen is. Iemand nog meer gezien?
Niet gezien...maar mijn man 5 maanden niet zien zou ik echt niet willen... Ik ga het nu even opzetten denk ik...tijdens de was opvouwen...ben wel benieuwd
Ik heb het gisteren ook gekeken en vind het een leuk programma! Ik denk dat je als stel snel gewoonte's aanleert voor je samen en als je uit elkaar bent kun je je beter focussen en wordt je doel nog groter.. Ben wel benieuwd hoe het over bijvoorbeeld een jaar met ze gaat! Zelf zou ik het trouwens nooit willen. Kan mijn man niet zo lang missen
Ja je moet ondertussen wel wat te doen hebben hoor. Soms beetje langdradig...En mis je elkaar? Hoe voel je je erbij? Etc... Ik heb liever The biggest loser
Ik vond t wel leuk om te kijken maar erg origineel is t niet, er zijn zoveel programmas over afvallen. Gelukkig wel wat meer gemotiveerde kandidaten dan in bv Obese waar ze steeds terugvallen en doorvreten
Ik heb het woensdag gezien, Jeetje man wat is de jonge man veranderd. Knappe vent geworden zo zonder baard en 50 kg minder. Jammer dat hun relatie niet instant is gehouden.