Yolanthe bij Linda

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suze29, 24 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja, dat merk ik ... maar ik geef aan dat IK het niet als een taboe heb ervaren. Dan moet je dat niet persoonlijk opvatten, anders had ik wel iets heel anders gezegd. Wat een ander zegt, dat boeit me eigenlijk nooit zo, nooit gedaan ook. Is een hele bevrijdende manier van denken kan ik je verzekeren.

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Vond het een mooie uitzending. Ik heb wel bewondering voor hoe ze zich staande houdt in dat jetset wereldje waar iedereen wat van je vind of moet kunnen vinden alsof je publiekelijk bezit bent. T zou niks voor mij zijn :p

Hier zelf geen problemen mbt het krijgen van kinderen maar zie het wel in mn omgeving en er zijn drie kennissen en of familieleden waarvan ik weet dat ze in de MMM zitten. Ik weet niet of je het een taboe kan noemen zij zijn er open over. Maar ik vond het wel het moeilijkste om hun te vertellen dat ik pardoes door de pil heen zwanger was geworden omdat ik bang was die mensen te kwetsen ofzo. Uiteindelijk viel het reuze mee en waren ze ondanks de situatie hartstikke blij voor me.
    Ik hoop echt dat de twee vd drie die nog geen kinderen hebben ook snel een kindje kunnen krijgen.

Overigens vraag ik zelden zelf actief naar hoe het gaat. Ze weten dat als ze behoefte hebben om er over te praten dat ze het mij kunnen vertellen en dat ik er voor ze ben.

Deel Deze Pagina