Geen pijnlijke borsten na eisprong dit keer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lobke1, 26 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lobke1

lobke1 Lid

4 jul 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Normaal heb ik na mijn eisprong vrijwel onmiddellijk pijnlijke tepels en pijn aan de zijkant van mijn borsten. Ik had vorige week een positieve ovulatie test maar nu 6 dagen later heb ik nog geen pijnlijke borsten. Enkel een zeurderig gevoel in mijn onder buik en steken. Nu maak ik mij zorgen dat het uitblijven van pijnlijke borsten wil zeggen dat mijn progesteron gehalte niet goed is. Vorige keren heb ik bloed laten trekken een week na mijn eisprong en daaruit bleek dat ik altijd een goede eisprong had. Maar toen had ik altijd pijnlijke borsten.
    Heeft iemand dat soms ook? Geen pijnlijke borsten na de eisprong?

2. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik ook altijd pijnlijke borsten paar dagen na ei.
    Afgelopen cyclus begon dit pas 4/5 dagen voor menstruatie. Hoopte dat dit goed nieuws zou zijn maar helaas toch ongesteld...

3. lobke1

lobke1 Lid

4 jul 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik denk juist niet dat het wat kan zijn. Het lijkt me zo abnormaal. Maarja, met dat gekke vrouwen lichaam weet je nooit :)

4. essie 87

essie 87 Actief lid

6 nov 2014
    233
    0
    0
    Hmmm ik normaal ook pijnlijke borsten na eisprong...nu nog steeds niet.
    Ben benieuwd Idd wat het betekent!

5. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hier wisselt t per maand. Heb extra progesteron en nu geen gevoelige borsten dus ligt niet aan je progesteron gehalte. Had gisteren een negatieve test dus ook niet zwanger, maar leek me ook niet waarschijnlijk want vollere borsten horen toch meer bij n zwangerschap is m'n gevoel

Deel Deze Pagina