Ik vind haar tandvlees niet zo mooi, kan de kunstenaar daar ook iets aan doen Ach ja een gegeven paard....ach wat zeg ik nou....foei
haha ik wil nu het kunstwerk dan wel eens zien, ik bedoel als je neus nu echt lelijk is dan zou jij er dan niks van zeggen? Hang je thuis aan je muur met een domme neus hahahaha
hoe luidt het gezegde ook weer? Iet met een paard en bek.......... Jemig zeg, hoe ondankbaar kan je zijn. Hemel en aarde bewogen om een mooi cadeau te maken en er dan nog commentaar op hebben. Tsssssssss Yolanthe
Waarom zegt iedereen golddigger... Yolanthe heeft meer geld als Wesley Sneijder hoor hahaha die heeft hem niet nodig voor zn geld Verder vind ik hety een kapsones wijf! En als je iets krijgt zeg je dat niet!!!
Nou zeg, wat kunnen jullie overdrijven Als ik het zou durven zeggen zou ik ook zeggen dat ik niet te vrede ben, vooral als er iets aan gedaan kan worden. Maarja zal wel aan mij liggen
En wij vinden alle cadeau's die we krijgen fantastisch en daar zeggen we dan natuurlijk ook niets over. Wie weet wat ze gezegd heeft, de media verzint vaak vanalles. En verder lekker belangrijk zeg!
ik ben het met je eens hoor! Als jezelf een beeld zou krijgen met een rare neus zet je dat toch ook niet in je huis! Maar het is Yolanthe he, dus mensen moeten altijd wat te zeuren hebben! Ik zou het ook laten veranderen als het kon.
Ik heb sowieso een hekel aan dat mens. Iedereen op tv doet alsof ze prachtig mooi is terwijl onderhand haar neus moet worden geretouched, en de meeste fotos ze niet vollop lacht ivb met haar paardjes smoel. En als je haar in der bikini ziet heefd ze altijd een enorme doek omdie enorme dijen van haar. Opzich allemaal niks mis mee hoor, maar dan vind ik ookniet dat je zoveel kapsones moet hebben als vrouw.
uhhh Nee.... heb geleerd, dankje wel te zeggen... (en dan eventueel na een tijdje op zolder weg te moffelen... ) en is toch makkelijk een kunstwerk met grote neus... hang je hem aan de muur... heb je gelijk een kapstok...