vind ik ook hoor.... juist omdat het cadeau verder zo waardevol is (van familie, met allemaal emotioneel belangrijke stukjes hout gemaakt etc), het zou jammer zijn als je dan altijd het gevoel hebt: het is het nét niet.... terwijl het heel simpel opgelost kan worden.
Ooit wel eens werk van bv picasso gezien? denk dat mensen die daarvoor model stonden zichzelf ook niet herkenden, geen haar in picasso's snor die eraan dacht iets te veranderen! Maar goed als yolanthe uiteindelijk maar tevreden is met het werk
Mee eens! Ik vind het een beetje onbeleefd om te zeggen dat je het mooi vindt terwijl je dit niet vindt en dan zo'n duur cadeau maar ergens te zetten/hangen waar niemand het ziet ofzo. En die opmerking over haar dikke dijen...klinkt mij een beetje als jaloezie in de oren...
hahahahahaha.... pies zo wat in mn broek.... en vraag je kunstenaar om daarna NOG een beeld te maken... dan heb je: VOOR..... en NA portret....
uhm dat denk ik niet hoor.....Wesley verdient veel meer dan Yolanthe.. Ik kan Yolanthe niet persoonlijk en ik vindt het dan ook niet juist om te oordelen over haar karakter. Vindt het altijd bijzonder dat mensen een oordeel hebben over iemand terwijl je deze persoon puur van tv en roddelbladen kan...nou of je daar nu een mening van kunt vormen!!
idd vidt ik ook, het is toch je familie en vrienden die het hebben gegeven? Is het dan nu zoooooo erg dat je er iets van zegt? Ik zou het pas erg vinden als je doet alsof je het PRACHTIG vindt en ondertussen achter je rug vertelt hoe lelijk je neus is hahaha
Yolanthe heeft echt een GIGANTISCHE erfenis gekregen toen haar vader overleed En geloof me dat is meer als Wesley verdiend
ik zie het eigenlijk anders..... infeite heb ik alleen een mening over haar als "beroemdheid"..... misschien is het een tof wijffie privé maar als "tv-persoonlijkheid? BN-er" mag ik haar niet....... hetzelfde met mensen die je bijvoorbeeld alleen als hun "rol/beroepsmatig kent" als uhhh noem eens wat... cassiere... misschien zijn ze daar hartstikke aardig.... maar zodra ze achter hun kassa uit zijn.... Zo heb je bijvoorbeeld ook BN-ers die dus heel sympathiek lijken... en dus achter de camera's klootzakken zijn....... maarja DAT weten de mensen alleen maar die ze persoonlijk kennen..... ik neem aan dat je bijvoorbeeld hier op het forum toch ook mensen hebt met wie het beter "klikt" dan met andere..... maar dat is dan weer alleen een beroordeling als "medeforummer"..... terwijl je die mensen ook niet persoonlijk kent... (indirekt hetzelfde dus... )
Nou dat stond toen in alle bladen ze krijgt ongv 20 miljoen! en misschien zelfs nog meer En haar vader had heel veel restaurants hotels en bars op Ibiza die heel veel geld waard zijn! Vandaar dat golddigger echt niet klopt hahaha
@Seth ik vindt dat je niet mag OORDELEN over iemand als je diegene niet kent hoor...zo ben ik dan weer opgevoed... @Jeem ah nou die lees ik niet hahahahaha....
ik ook niet maar als ik vroeg moet werken Dan heb je alleen maar de herhaling van shownieuws op TV dus ja dan kom je er vanzelf wel achter
Ik heb dat gelezen in het topic over het huwelijk van Wesley en Yolanthe. Kun je nagaan dat ze he took nog eens moest delen met kweetniethoeveel zussen en een broer???
We dwalen af dames, natuurlijk mag je niet oordelen, maar we doen het toch allemaal elke dag dusss.... Yolanthe oordeelt dat het kunstwerk niet op haar lijkt, de kunstenaar dacht echter van wel, anders had ie wel een kleiner stukje hout gepakt... Overigens denk ik dat naast kabouter Wesley alles een slagschip lijkt
Nee die 20 mil hoeft ze dus niet te delen. Het bedrag wat geërfd werd was meer als 100 miljoen dus haar deel daar van is 20 mil of meer