Yolanthe vond haar neus in kunstwerk niet mooi

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by butterfly1984, Aug 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha maar vroger keek ik hier wel eens naar maar sinds die oudere presentators weg zijn vindt ik het niet meer zo leuk...

2. Seth

Seth Niet meer actief

(ver)oordelen bedoel je dan...?!....

ik vind wel dat je een mening mag vormen over iemand die je kent in een bepaalde "rol".....

veroordelen... niet.....
    noem haar ook geen golddigger ofzo..... maar moet wel lachen om het neuzen-verhaal.... :D

3. Alita

Alita Niet meer actief

Nee maar je kunt haar geen golddigger noemen, ondankbaar, diva, zeikerd en van alles....ik bedoel wij kennen haar niet persoonlijk. Ik zou het ook nit leuk vinden om voor van alles uitgemaakt te worden door wildvreemden....maar goed...trouwens bedoelde dit ook niet tegen jou he...;)

Ja erom lachen kan ik ook wel hoor....:D

4. Seth

Seth Niet meer actief

Als ik mag kiezen....dan liever door wildvreemden, dan bekenden.... :D

hmmmmm (ff teruglezen) maar volgens mij heb ik niet van die uitdrukkingen gebruikt.....
    hahahahaha ja pinokkio..... maar dan omdat dat het eerste in me opkwam met die grote neus..... :D

wel jammer dat er geen foto bij staat van het kunstwerk... want vraag me af offie nu echt zo groot was....
    OF dat het eigenlijk wel klopte.... maar dat uhhh ze liever haar neus wat kleiner had gezien...
    (dus confronterend dat beeld)

5. Alita

Alita Niet meer actief

nee heb jij ook niet gezegd Seth....

Ja ik wil m ook zien!!

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wat grappig die reacties hier :) vooral na dat topic over wat je met een lelijk kado zou doen :)

Goed van haar dat ze het zegt, dan doen ze er wat aan en kan ze het op een leuke plek showen :)

7. gimena

gimena Niet meer actief

zeikerd wat ze is bah bah

8. Chai

Chai Niet meer actief

Ze zat toch ook in een progamma, euhmmm... because im a girl?
    Daar leek ze wel erg lief eigenlijk, nu ik me dat zo herinner.

9. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    ze heeft toch ook een veels te grote gok? of is haar gezicht te klein? in ieder gevel ze moet niet zeiken!

10. 4days

4days Niet meer actief

Ik vind haar neus ook niet zo mooi eigenlijk...

11. YenD

YenD VIP lid

Aug 31, 2009
    6,343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    doe mij zo'n erfenis!

ik zou er ook wat van zeggen hoor, maar alleen als het echt een heel erg lelijke neus zou zijn.
    maar goed, weten wij veel wat die kunstenaar ervan gemaakt heeft.
    en of het aan hem of aan haar ligt weten we ook niet.

ik vind het geen super leuke vrouw, beetje hoog in dr bol als je dr zo op tv ziet, terwijl ze een kinderprogramma presenteerd en dat doet ze erg leuk!

12. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,067
    3,861
    113
    Ik ben wel eens benieuwd naar dat beeld. Ja, als ze een beeld van mij zouden maken en het zou zo'n grote champignon, knol of heksengok hebben, dan zou ik er ook wat van zeggen. Haha, zelfs al zou ik een lelijke neus hebben, dan zou ik graag willen dat het standbeeld wat leuker maken dan de werkelijkheid :D!

13. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Wat een hoop jaloezie spreekt hier zeg;)

14. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Seriously? Pff.. :(

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Ja inderdaad, ik vind haar prachtig (ok ze heeft wel een beetje raar haar bij haar voorhoofd ...uithammen noem ik het altijd.. ) maar voor de rest: mooie meid hoor.

16. Chai

Chai Niet meer actief

Ik ben niet jarloers hoor :) ik vind alleen dat er overdreven word gedaan over hoe fantastisch zij is. Dat was alles ik heb daarna ook gewoon iets positiefs geplaatst hoort. En nee ik vind die grote dijen nietzo mooi bij haar lichaam passen.
    Ze heefd wel mooie ogen en mooi haar.

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Maar omdat ik het geen mooie vrouw vind ben ik dus gelijk jaloers:(

18. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb sowieso ook geen reden jarloers te zijn, ben zelf knapper... wahaha.. ;)

19. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Ik maak uit dit topic niet bepaald op hoe fantastisch ze is hoor meer een hoop jaloezie naar haar toe.

Ik vind haar een leuke meid om te zien, als presentatrice vind ik haar niet bepaald goed uit de verf komen.

Hoe ze is als persoon, tja dat weten alleen de mensen die haar echt kennen.

En je bent niet jaloers omdat je iemand niet mooi vind maar meer over de manier waarop men over haar praat.

20. Chai

Chai Niet meer actief

Bedoelde ook meer op tv enzo.. niks om je druk om te maken verder hoor. :)

Share This Page