Yolanthe vond haar neus in kunstwerk niet mooi

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by butterfly1984, Aug 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag

Nja iemand weet niet wie zei dat er alleen maar jaloezie in dit topic was

Maar dan heb ik het verkeerd begrepen ;)

2. Chai

Chai Niet meer actief

Here we go again... vrijdag de 13de slaat ook een beetje over op ZP vandaag volgensmij.. lollll...

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113

Haha, het is vrijdag he. Lange week geweest? :p

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag

Behoorlijk:D

En ik zag het foutje had jou gequote ipv iemand anders :D

SORRY:)

5. Chai

Chai Niet meer actief

Het was deze jeem, je verbeelt het je dusniet helemaal lol... :D

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ja die bedoel ik :D

Ga je nog vuurwerk kijken vanavond??:p

7. Chai

Chai Niet meer actief

Ik weet het niet, denk het niet. Ik voel me wat grieperig en vrees dat het erg fris zal zijn...
    Ze doen het altijd net iets te laat vind ik dan is het snachts koud ze moeten het doen in begin juli ofzo, vorig jaar had ik het zo kouuuuud!

Ga jij? Wel romantisch he? :D

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Whahaha jaaa romantisch op mn balkon :D

vanaf hier kan ik het ook zien :D
    Mij te koud buiten hahaha :D

9. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had bijna een woning boven de pizzaria... bij die beelden. Booboo! nu woon ik iets erachter dus tjah ik moet wel ff 5mi aan de wandel haha..

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag

Hahaha nja ik kan het niet aanlopen hoor :D
    Maar kan net vanaf mn balkon het vuurwerk zien ( ook niet alles )
    Maar had gehoopt op beter weer dan had ik wel ff gegaan vind het altijd wel leuk :D

11. Chai

Chai Niet meer actief

Ja daarom vind ik het ook altijd zo jammer dat ze het niet een maandje eerder doen tijdens een warme week ofzo.
    Kheb het nu binnen al koud, ik kan ook wel op balkon kijken maar dan zie ik maar de helft, haha :D.

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Hahahahaha

Ja dat heb ik dus ook maar hoor het goed dus weet wel wanneer het begint :D Ik wist niet eens dat he nu al was lig gister op bed en dacht welke idioot is er nou vuurwerk aan het afsteken :D

Mja dat was dus daarvan:D

13. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik blijf het grappig vinden, hoe iedereen alles wat er in de media gezegd wordt, gewoon gelooft.En sorry....maar ik snap ook niet zo goed waarom Yolanthe altijd zo afgezeken moet worden en zie dat ook een beetje als jaloezie *rent hard weg*

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Kom terug jij:p:p

Nja ik ben totaal niet jaloers op dr ze moet lekker doen wat ze niet laten kan :D

Alleen nog maals ik vind het gewoon echt geen mooie vrouw ( maar dat is mijn smaak )

Maar dat mensen gelijk roepen golddigger terwijl ze meer poen heeft als die Wesley vind ik altijd wel erg grappig :D

15. Suzanne68

Dan bedoel ik jou niet ;)

Maar opmerkingen als dat ze altijd een doek om haar dikke dijen moet doen op foto's....als ik een doek nodig heb om al mijn minpunten te verdoezelen heb ik ten eerste een heeeeeele grote doek nodig en ten 2e voor over meer dan mijn dijen :D Ik mocht willen,dat ik er met een dijendoek zo goed uit zag op foto's ;)

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag

Dan heb ik aan een dekbed overtrek van 220 bij 220 nog niet eens genoeg :D

17. Suzanne68

18. Chai

Chai Niet meer actief

Leuk die foto Suzanne, moest er wel om lachen ahaha. :D

Sorry als ik iemand beledigt had maar dat was mijn bedoeling eigenlijk niet. Aangezien ik de enige was volgensmij die over die dikke dijen en die doek praten. Ik zei daarna ook daar is opzich niks mis mee maar voor iemand met zoveel kapsones en die zoveel verbergt en dan der neus wil laten retouchen vind ik dat een beetje raar.

Ik ben opzich wel voor het vlees aan de botjes hoor, te dun is ookniet mooi.

En nee jarloers ben ik en velen andere die commentaar geven ook heusniet persee.

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    @ Suzanne

Geweldig die foto!!! Echt super :D pies zowat in mn broek van het lachen hahaha!

@ Chai ach meis er zijn mensen die zeggen ergere dingen over haar hoor en ieder zn mening toch ;)

Mij heb je in ieder geval niet gekwetst hoor :D Kan gelukkig wel tegen een stootje :p;)

20. Suzanne68

Mij kwets je ook niet hoor.Ik vind Yolanthe wel een mooie vrouw.En over haar karakter kan ik niet zo goed oordelen.En mocht het wel waar zijn,dat ze dat gezegd heeft over dat beeld....ik zou ook geen beeld van mezelf willen met een meganeus ofzo....of misschien wel...ik zou er denk ik wel om kunnen lachen.Maar dit was vast geen beeld van een tientje....dus dan kan ik me wel voorstellen,dat je het perfect wilt hebben...en zoals iemand anders al zei...het liefst mooier dan ik in het echie was ;) Maar ik denk dat de media weer wat verdraait wat ze gezegd heeft....want eerlijk is eerlijk...ze wordt wel overal erg naar beneden gehaald...ook in de media.En ik zou het ook niet leuk vinden als mensen zo over mij deden.Maar waarschijnlijk ligt zij er nog geen minuut wakker van.Want ze heeft het al te druk met wakker liggen van dat beeld met die enorme gok :D

Share This Page