weet je waar ik soms zo moe van word, van die mensen die gelijk zeggen dat je jaloers bent op dr omdat je zegt haar niet mooi te vinden .. Er zijn in mijn ogen veeeeeel mooiere vrouwen dan zij hoor, maar omdat ik haar niet knap vind wilt niet zeggen dat ik jaloers ben, kom op waar zou ik jaloers op moeten zijn bij haar ?
Ben het wel met chantal eens. Ik ben echt niet jaloers op haar hoor., vindt haar verre van knap...Alleen omdat ze beetje geil kan kijken en dikke tieten heeft is ze meteen bestempeld als lekker wijf... Er zijn vrouwen die ik veel knapper vindt en die stralen tenminste ook wat charisma uit! En ook gewoon classy vindt haar alles behalve classy
normaal zou ik ook zeggen dat het kan gebeuren dat je niet tevreden bent, maar het gaat denk ik bij meer meiden erover om wie het gaat. het is elke keer weer die sneulanthe die probeert in beeld te komen. Ik vind het echt een divatrut met kapsones.
En de blender, citruspers, zijde bloemen, dekenkist en de kerstballen. Volgens mij lopen er al weddenschappen wat ze bij Wesley meeneemt