Yolanthe vond haar neus in kunstwerk niet mooi

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door butterfly1984, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

haha tennes...

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    daar zou je dus echt nooit meer een kado aangeven!!

3. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ze moet met dr neus op de feiten worden gedrukt.....

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

weet je waar ik soms zo moe van word, van die mensen die gelijk zeggen dat je jaloers bent op dr omdat je zegt haar niet mooi te vinden ..

Er zijn in mijn ogen veeeeeel mooiere vrouwen dan zij hoor, maar omdat ik haar niet knap vind wilt niet zeggen dat ik jaloers ben, kom op waar zou ik jaloers op moeten zijn bij haar ?

5. Seth

Seth Niet meer actief

op dr neus.....:D:D:D

(hahahaha sorry, inkoppertje... :D)

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hahah nou nee hoor, ik hou mijn eigen plop neusje wel :D

hahahah

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ben het wel met chantal eens. Ik ben echt niet jaloers op haar hoor., vindt haar verre van knap...Alleen omdat ze beetje geil kan kijken en dikke tieten heeft is ze meteen bestempeld als lekker wijf...;)
    Er zijn vrouwen die ik veel knapper vindt en die stralen tenminste ook wat charisma uit! En ook gewoon classy vindt haar alles behalve classy

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

normaal zou ik ook zeggen dat het kan gebeuren dat je niet tevreden bent, maar het gaat denk ik bij meer meiden erover om wie het gaat. het is elke keer weer die sneulanthe die probeert in beeld te komen.
    Ik vind het echt een divatrut met kapsones.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    en dan trouwt wesley ook nog in gemeenschap van goederen, dag gastendoekjes.

10. MHMW

MHMW Niet meer actief

En de blender, citruspers, zijde bloemen, dekenkist en de kerstballen. Volgens mij lopen er al weddenschappen wat ze bij Wesley meeneemt :D

Deel Deze Pagina