Brrrr wat een akelig filmpje....ik kreeg werkelijk ff een naar gevoel van binnen toen ik die vrouw voorbij zag komen "vliegen"
Pfff mijn maag draait helemaal om bij het zien van dat filmpje... Wie weet wat er nu allemaal precies gebeurde? Ik kon het Engels niet allemaal evengoed volgen...
ja eigen schuld jammer dat ze op deze manier andere in gevaar brengen. ze hadden beter zichzelf tegen een boom kunnen rijden als ze zo graag dood willen door zoiets idioots te doen
Pas geleden was deze documentaire op BBC. Was al met al heel vaag verhaal. 1 van de twee vrouwen is 3 keer (!!) geraakt door het verkeer op de snelweg, en mocht na 5 uur het ziekenhuis verlaten.(Heeft de volgende dag nog een man vermoord ook) Haar zus 1x geraakt en had twee verbrijzelde voeten of benen.. Omdat de rechtbank er niet achter kon komen wat deze tweeling bezielde hebben ze hier geen gevangenisstraf voor gekregen,... Soort ontoerekeningsvatbaar dus En dan te bedenken dat de vrouwen een heel gewoon leventje leidde in Zweden, incl. man en kinderen e.d. Er was trouwens uitgesloten dat er gebruik was gemaakt van alcohol of drugs (Wat mij misschien nog wel het meest verbaasde) Liefs, Savannah
Ja, Omdat zij al na 5 uur het ziekenhuis mocht verlaten en haar zus daar moest blijven liep ze over straat te slenteren,...Kwam iemand tegen mocht blijven slapen ect ect ect. Volgende dag die man vermoord. Ik vond en vind het nog steeds een hele vage documentaire waarvan ik de helft begrijp, vooral totaal geen gevangenisstraf, niet na al die mensen een trauma aan te doen (Al dat verkeer, bestuurders en politie mensen) een moord te plegen enz. Het was een vaag verhaal, zou hem in het Nederlands nog wel eens compleet willen zien!
Wat een raar filmpje. Die 2 steken expres de weg over toch? Een regelrechte zelfmoordpoging lijkt het.
Idd.. heb die docu ook gezien.. was een vaag verhaal.. mijn 1e gedachte was die zitten onder de shit.. plat gespoten of gesnoven geen idee maar goed is t niet.. Maar niks aantoonbaar! Echt compleet ziek!
wat een troela's zeg ... Zielig voor diegene die ze geraakt hebben .. die houden er denk ik wel het meeste aan over