Dat van dat zwanger zijn dacht ik ook. In ieder geval iets met veel hormonen, want ze zat gigantisch onder de pukkels onder haar make up.
Dat is geen lipliner hoor! Aan de zijkant zie je ook dat bij beide de lippen groter zijn en dat kan je niet faken tijdens het praten. En haar wangen lijken mij fillers te zijn, zoals veel Hollywood sterren er lelijk op zijn geworden. Wat mij irriteert is dat ze de kijkers onderschat, alsof wij moeten geloven dat ze er totaaaal anders uitziet omdat ze een paar kilo is verloren. Yeah right! Maar Yolanthe is net zo gewoontjes als veel andere vrouwen. Achter die sexy glimlach schuilt blijkbaar een grote onzekerheid. Sinds ze in Hollywood is geweest is ze dan ook erg afgevallen, dr krullen kwijt, heeft nieuwe wenkbrauwen en haargrens is verhoogd. Waarschijnlijk denkt ze alleen op deze manier succes te vinden, terwijl er genoeg acteurs zijn die niet aan deze standaard saaie looks voldoen en evengoed grote rollen spelen (maar misschien hebben zij dan ook echt talend, want Yolanthe vond ik altijd vre-se-lijk in ONM). Ze heeft nu ook iets weg van Megan Fox. Niet omdat ze er sprekend op lijkt, maar ook zij heeft nieuwe wenkbrauwen, nieuwe haargrens, nieuwe lippen, nieuwe wangen (en een nieuwe neus). Dat is dan ook triest; ze gaan allemaal op elkaar lijken en een serieuze carriere blijft uit. Het is jammer dat Yolanthe zo onzeker over zichzelf is. Ik vond haar nooit knap, niet mijn type, maar nu vind ik haar spuuglelijk en vele met mij.
De hele Kardashian familie kan je trouwens niet geloven op wat ze zeggen! Zo beweren ze dat Kim dr kont helemaal echt is. Zoek daar maar eens op! In 2006 had ze nauwelijks een kont en nu is het zo groot dat hij een burgemeester verdient! En maar volhouden dat hij helemaal "natural" is. En al hun zogenaamde candid foto's zijn geen candids. Ze hebben fotograven in dienst die candids maken en bewerken zodat zij ze zelf kunnen verkopen met een nep verhaal erbij.
Maar misschien moet je je tv-optredens dan wat beperken. Kies ze wat selectiever uit. De Grote Verbouwing bijvoorbeeld. Of Je Zal Het Maar Hebben Nou inderdaad.
Ik snap de ophef erover niet. Ook al heeft ze wat aan zich zelf laten doen wat gaat ons dat aan en wie zijn wij om daarover te oordelen?
De zware make up zal ook de helft schelen. En je ziet inderdaad dat er ook hee wat gedaan is. Maar die stukjes de nu geschreven worden op internet en in de links in dit topic vind ik best triest. Die schrijvers hiervan zullen vast zelf ontzettend knap zijn, nooit onzeker, een geweldig karakter hebben en veel goeds doen voor de wereld....
Hier ben ik het compleet mee eens! Wij zijn wij om te oordelen, is dit jalozie of leedvermaak? Eigenlijk komt het neer op internetpesten. Als zij zich goed vielt bij de keuzes die ze maakt dan is dat haar eigen ding waar de rest van de wereld niks mee te maken heeft.
Ieder mag toch zijn mening hierover hebben Ik zelf oordeel niet, ik zeg wat ik zie, voor de rest mag ze het allemaal zelf weten. Maar wanneer je je gezicht zodanig verbouwd, kun je nu eenmaal reacties ervan verwachtten. Zeker, als bnn'er, die vaak op tv verschijnt. Stel je voor dat jij morgen met bijvoorbeeld dikke lippen van de botox voor je vrienden verschijnt. Denk je soms dat niemand je zegt 'eh lovely je lippen zijn zo anders...plastische chirurgie?' Of ga jij net als yolanthe liegen en zeggen, 'nee het komt van het sporten'.....
En die Gerard Joling dan, die erbij zit met z'n grafkop... Ik vind het nog steeds een mooie vrouw, maar ik vond haar eerder mooier en bovenal: een stuk unieker. Op een gegeven moment gaan die celebs die vanalles aan zichzelf versleutelen steeds meer op elkaar lijken, vind ik. Of dat nou een verbetering is...
Die lippen zijn ook niet mijn ding, het is er niet beter op geworden. Maar stiekem denk ik ook dat het iets met hormonen/zwangerschap te maken heeft dat ze er echt anders uit zag. In life 4 you lieten ze toenstraks zien hoe het licht bij opname mensen kan veranderen. Blijkbaar had dat er ook wat mee te maken dat ze anders over komt. Het blijkt een beruchte plek aan tafel te zijn.....