Yoppe of Yoren

Discussie in 'Babynamen' gestart door Cajo, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Ik zou me niets aantrekken van de naam Joran (vd Sloot)
    Als je de naam mooi vind.. !
    Die vd Sloot is (bijna) verleden tijd toch.

Ik vind Yoren en Yorben best erg als het broertjes zijn..
    Maar ik snap ook niet dat alle kids dezelfde voorletter moeten hebben.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vind beide namen helemaal niet mooi. Yoran/Joran vind ik wel erg mooi en zou me niets aantrekken van 'vd sloot'

3. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Als je je kinderen trouwens allemaal de beginletter Y wilt geven zou ik ze ook een tweede naam geven....
    Iedereen in ons gezin begint met de letter R en we hebben geen tweede naam.
    Dus met post is het erg vervelend en maken we altijd elkaars post open.
    Omdat overal R. Wiegman opstaat.
    Daar zou ik wel mee oppassen.

4. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind Yoppe van deze twee namen het leukste, vooral ook omdat Yoren al zoveel op de andere naam lijkt. Ik ben het wel met de voorgaande opmerking eens: denk goed na over dezelfde beginletters of anders meerdere voornamen. Ik heb ook dezelfde voorletter als mijn zus en dat is echt heel lastig met post. Ik heb zelfs ooit een creditcard voor haar geactiveerd om daar een paar maanden later achter te komen (omdat zij rare afschrijvingen had, die dus door mij waren gedaan...)

Als je Yoran/Joran leuk vind kan je dat best doen volgens mij. Kinderen kennen hem vast niet en als hij volwassen is dan is Joran vd Sloot vast geen nieuws meer.

5. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Ik ben een beetje bang dat Yoren een soort Yorben 2 zou worden. Zou ik echt niet doen, twee namen die zo erg op elkaar lijken! Hoe moet jouw zoontje nou een eigen identiteit krijgen als zelfs zijn naam al een kopie is van die van zijn broertje?

Yoppe vind ik wel leuk, maar ook nog steeds veel op Yoren lijken. Zelf zou ik dan toch voor een 'eigen' beginletter gaan. Veel succes met kiezen!

6. misa

misa Niet meer actief

Heet je zoontje Yorben? Dan zou ik voor geen van beide namen gaan omdat ze te veel op elkaar lijken.
    Maar als ik toch moet kiezen: Yoren vind ik mooier.

Deel Deze Pagina