hoi, Wie oh wie heeft er ervaringen mee dat ze ineens een zoon kreeg ipv een dochter? En dat terwijl je altijd had gedacht een meisjes-mama te zijn. Die houd van roze en prinsesjes, en die absoluut niet houd van stoer en voetbal en piraatje spelen e.d. En niet van rennen en ravotten in het bos en bomen klimmen en vies worden e.d. Ik ben heel benieuwd, hoor altijd verhalen dat alles leuk is als het maar gezond is. En gezond is natuurlijk het belangrijkst, maar ik kan me absoluut niet voorstellen dat ik al die stoere dingen leuk ga vinden. Asri
OMG! Klinkt alsof je helemaal niet blij bent! Sorry hoor, maar vind het een beetje een raar berichtje... Is maar goed dat je niet kan kiezen... Hopelijk voelt je zoontje niet aan dat hij liever een meisje had moeten zijn. (ook je eerder berichtje gelezen) Ik vind zulke opmerkingen heel naar!
Ik kan me wél voorstellen dat je aan t idee moet wennen dat t n jongetje word, maar niet dat je t niet leuk zou kunnen vinden.. Want t is echt geweldig!
Ik snap wel dat je/ ze aan het idee moet wennen, als je steeds dacht dat het een meid ging worden.... Maar je/ ze praat erover alsof het om een stuk speelgoed gaat dat ze voor haar verjaardag heeft gekregen! Oei, ik dacht dat ik dit kreeg, maar het is wat anders.. Ik weet niet of ik het wel leuk vind hoor...(er staat nog net niet bij: hopelijk kan ik het eventueel ruilen... )
Ik weet het niet hoor. Maar ga je nu overal zo'n topic openen? Je weet dat de vorige verwijderd is vanwege de reacties.
Gisteren heb je hier ook een topic over geplaatst. 11 pagina's lang heb je nergens meer op gereageerd. Ik denk niet dat je andere reacties gaat krijgen dan je gister in 11 pagina;s hebt gekregen. Ik zet dit dus op slot.