Inmiddels bijna 33 weken en zoals verwacht zou een jongensnaam voor ons een drama worden om te bedenken... ik vind de namen Sem, Naud, Daan, Vince er leuk... maar bij elke naam is er wel iets waardoor het niet kan... of we kennen iemand dichtbij die zo heet, of ik vind de naam te veel gebruikt! Nu heb ik Melle al heel lang staan als 2de naam... vind ik ook bijna bij elke naam passen... Na lang zoeken vond ik Yorn erg leuk... stoer, kort en origineel! Ons meisje heet trouwens Evi Linn... dus daar moet het ook nog eens bij passen... Mijn vriend vond Yorn helemaal niks... dus was afgeschreven... maar nu we er verder niet meer uitkomen, begint hij langzaam wel aan de naam te wennen... alleen begin ik nu weer te twijfelen Moet het Yorn Melle worden? Of Melle Yorn??... Wat vinden jullie de mooiste naam?
Ik vind Melle echt een vreselijke naam! Yorn vind ik op zich wel leuk maar de schrijfwijze niet, ik zou voor Jorn gaan
Jorn vind ik leuker dan Yorn. Maar eigenlijk vind ik Jorne nog veel mooier dan Jorn Als ik tussen Yorn en Melle moet kiezen, ga ik voor Melle.
Melle vind ik het leukst als roepnaam! Yorn zou ik als Jorn schrijven, zou niet weten waar die y voor nodig is. Maar de naam Joren vind ik mooier dan Jorn. Melle Joren of Melle Jorn dus.
Yorn maar dan als Jorn. Denk dat je alleen maar verwarring schept (nu en later) door een Y te gebruiken waar eigenlijk gewoon altijd een J wordt gebruikt.. Maar de naam Joren die genoemd wordt hier vind ik nog mooier! Zou dan voor Joren Melle gaan. Erg leuk!