Yorn of Melle?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Serendipity, 25 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    +1;)

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Yorn vind ik gaaf!

Ook gaaf bij Linn vind ik Raff (ken nl broer en zus die zo heten en vond het toen al stoer).
    Melle is niet mijn ding maar voor 2e naam prima hoor :)

3. annabel10

annabel10 Actief lid

28 dec 2010
    474
    54
    28
    Yorn een mooie naam, maar Jorn mooier
    Melle vind ik ook erg gaaf, je hoort het bijna nooit! als ik een zoon zou krijgen zou ik hem ook zo kunnen noemen, ware het niet dat mijn vriend het een vreselijke naam vindt :)

4. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Yorn!

Ik kan maar niet wennen aan de naam Melle.

5. Maartjemaartje

7 jan 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jorn en Melle vind ik beide erg leuk. Maar Jorn wel met een j dus.
    Iets meer geneigd tot Melle. Maar Jorn ook erg leuk.
    Zelf stond evi voor een meisje op nummer 1 en melle staat bij ons jongensrijtje, dus zitten in zelfde smaak.

6. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Jeetje meiden jullie maken het me niet makkelijker haha
    ik zit nu serieus te twijfelen over Jorn Melle.. Ik ben alleen bang dat Jorn te apart is, vooral omdat Evi zo gewoon is! Maar ergens denk ik, dat went vanzelf voor familie en vrienden! Tis alleen fijn als ze meteen zouden zeggen, wat leuk! ;) Melle vind ik persoonlijk leuk, origineel, maar ergens iets te lief! Ons meisje is al zo stoer en pittig en verwacht van de 2de ook veel pit.. Toch weer overleggen met vriendlief ;)

7. Muis333

Muis333 Lid

26 jan 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Persoonlijk vind ik Melle niet zo leuk voor een jongen, Jorn is wat mij betreft een naam die je vaker hoort dan Evi, als je het over "gewoon" hebt!

8. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik ken een paar meisjes die Melle heten dus ik associeer die naam met een meisje... Jorn vind ik wel leuk, maar dan ook geschreven met een J. Denk dat t lastig is om een naam te vinden die iedereen in je omgeving direct mooi vindt. Zou daar geen rekening mee houden en gewoon doen wat je zelf wil! Ze wennen er wel aan. :D

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Serieus?? Ik heb Jorn nog nooit gehoord hier :)

10. Muis333

Muis333 Lid

26 jan 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja serieus! :) Grappig dat het zo per regio kan verschillen. Ik had vroeger een Jorn in de klas. Daarnaast heb ik tijdelijk voor een uitzendbureau gewerkt, ook daar kwam ik de naam Jorn tegen. Ook een Evi trouwens :D
    Ik ken ook Melle's, maar dat zijn allemaal meiden, vandaar.

11. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Jorn hier in drenthe hoor ik ook niet zo vaak. ik ken in ieder geval geen kind in mijn omgeving die zo heet.

vind Jorn wel leuker. Melle niet

12. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    één van mijn beste vriendinnen heeft een zoontje Jorn en kan er nog steeds niet aan wennen, vind het echt geen mooie naam (ondanks het feit dat het een super schattig baasje is...)

Melle is hier in BE een plaatsnaam dus ook die naam vind ik niets (de Belgische meiden zullen de man van Melle ook nog wel kennen, de Nederlands dames moeten maar eens googlen)

13. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Ik vind ze beide niet mooi!
    Maar Yorn dan net iets mooier,
    maar dan liever als Jorn!

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Yorn/Jorn klinkt zo hard en zeurderig....dan nog liever Melle. :)

15. Tineke87

Tineke87 Niet meer actief

Melle vindt ik een leuke naam! Staat ook op ons lijstje :) Ik zou Jorn gebruiken ipv Yorn als tweede naam. Maar aan de ander kant maakt het ook niets uit, je tweede naam hoef je toch niet zo vaak te gebruiken.

16. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Jorn! Hou niet zo van namen met een Y, vind het zo 'wannabe-modern' Sorry...

Hier komt juist de naam Melle niet zo veel voor. Ik ken er in ieder geval geen.

En als je al zegt dat je kindje met pit verwacht, zou ik zeker gaan voor Jorn, vind ik veel stoerder klinken dan Melle (beetje soft...)!

17. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Jorn! Melle vind ik meer een meisjesnaam (en dus niet stoer, wat jullie zoeken)

18. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Yorn sowieso! :)

19. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Yorn, maar dan geschreven als Jorn. Melle vind ik niet zo'n leuke naam.
    Ander leuk alternatief voor Jorn (omdat je man nog twijfeld): Jort.

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Helaas Jort wordt het ook niet! Ik dacht dat ik er uit was, iig voor mezelf dan, het zou Jorn Melle worden, tot dat ik mijn vriend vertelde dat we die keuze maar moesten nemen, toen kwam er een harde nee! Andere mogelijkheden komen ook niet uit zijn mond :( hoop dat hij als nog bij draait!

Deel Deze Pagina