Zou je dat in het vervolg niet zo open willen neerzetten? nu heb ik eigenlijk geen zin meer in de serie aangezien je het eind al verklapt
Moet zo 3 afleveringen kijken maar nu ik het einde al weet heb ik er minder zin in idd Eerst Modern Family af kijken.
Je reageert onder het bericht van iemand die nog maar 3 afleveringen heeft gezien.. dus eigenlijk moest jij dat gewoon niet zeggen... beetje jammer....
En hoe had ik dat niet moeten doen dan? Het is niet zo dat ik rook dat jij dat einde verklapte. En je hoeft je ook niet gelijk aangevallen te voelen, het was maar een tip
Ik zie het niet als spoiler eigenlijk, ze zegt ook: meende dat ze dood was. Enfin, er komt ook nog een vervolg dus lijkt me stug. Maar wellicht kan ze in het vervolg even de spoiler knop aandrukken bij zo'n reactie. Ik heb toch doorgekeken na aflevering 1, ben nu tot 7 gekomen.
Nee hè, ik dacht nml dat ze helemaal niet dood was XD Geen spoiler alert nodig hoor, gewoon een optie naar seizoen 2 voor de makers evt.
SPOILER Huh? Je ziet toch haar lijk in de kofferbak? En de politie die haar ergens opgraafd waarna de therapeut wordt opgepakt.
SPOILER! Niet verder lezen als je nog niet alles gezien hebt!!! Er ontstaat hier verwarring over wie er dood is. Z’n huidige vriendin of z’n ex uit Italië. @Cindy1977 bedoeld ex uit Italië. Niet die persoon die ze gevonden hebben.
SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER Lijk in de kofferbak is B. Italie-ex is niet dood
Afgehaakt tijdens de eerste fleverimg maar twijfel nu ik jullie berichtjes lees..... Ik vind het zo onraelistisch, bizar... hield het niet voor mogelijk.. Toch doorkijken?