You (Netflix) seizoen 3 - spoilers

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sado, 19 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.967
    7.895
    113
    Vrouw
    Ik had eigenlijk verwacht dat er een ander hoofdpersoon door zou gaan naar het volgende seizoen. Dat had de serie weer wat 'nieuw leven' ingeblazen. Nu zal het lastig zijn om het interessant te houden. Ze zouden nog verder kunnen met de zoon. Maar als de adoptie ouders ook zo duister blijken dan wordt het ook wel weer wat teveel. Dan zou het duistere in de genen moeten zitten.
     
    Sado vindt dit leuk.
  2. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.757
    6.566
    113
    Vrouw
    heel eerlijk, als ze met Love door waren gegaan was ik afgehaakt. Ik vond haar een leuk karakter, maar het feit dat ze zo impulsief en hysterisch reageert op dingen maakt dat ze me soms begon te irriteren.
    Ik denk dat ze na een seizoen of 4/5 wel gaan afronden. Dit concept kan niet blikven duren. Tot nu toe hebben ze elk seizoen een bijzondere hoek gevonden en iets toegevoegd. Dat word nu lastiger. Ben wel benieuwd wat we nog van Henry gaan zien.
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  3. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.170
    4.233
    113
    Vrouw
    Misschien is het straks 20 jr later en gaan we Henry volgen!
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  4. Dress

    Dress Actief lid

    29 mei 2017
    303
    809
    93
    Vrouw
    Net de laatste aflevering gezien, heel tof weer! Dacht ook even hoe gaan ze het in de laatste aflevering nog afronden zonder cliffhanger maar dat is goed gelukt!

    En blij dat Theo nog leeft. :p Had zo met hem te doen haha.
     
    Beausecret, Nina Sanders, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.179
    6.706
    113
    Vrouw
    Wij kijken ook. Net aflevering 4 gezien geloof ik, en soms vraag ik me echt af waar de baby is. Sowieso vind ik de tijdlijn met baby stom. Dan is ie 10 maanden, dan zijn we soort van 6 maanden verder en is hij pas 1. En hoezo is er bijna nergens iets te doen voor dat kind en draagt hij zelfs op 1-jarige leeftijd nog een mutsje.

    Verder vermakelijke serie. Love en Joe zijn beide helemaal gek :p
     
  6. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.400
    6.937
    113
    Vrouw
    Wij hebben 'm net afgekeken. Zo tof! Laat seizoen 4 maar komen
     
  7. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.578
    6.272
    113
    Was weer een goed seizoen. Ben benieuwd hoe lang t duurt voor seizoen 4 er is.
     
  8. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.400
    6.937
    113
    Vrouw
    Hopelijk niet zo heel lang ;)
     
    TotalBella vindt dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    ga met kijken gelijk op met jou ongeveer. In Amerika (tenminste in tv series) dragen baby’s bizar lang mutsjes :roflmao:

    ik moet wel zeggen dat ik tot nu toe het verhaal wat minder vind dan seizoen 1 en 2 maar misschien komt het nog. Vind al die buren maar rare mensen.
     
    Beausecret, Nina Sanders en JupitR vinden dit leuk.
  10. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.686
    9.653
    113
    Dat is toch ook een van de thema's, de hel van suburbia
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.179
    6.706
    113
    Vrouw
    Wij hebben hem inmiddels uitgekeken. Ik vond het juist een heel leuk seizoen en Love als karakter erg leuk, daar is meer aan te ontdekken dan Joe.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.360
    113
    Ok, wij zijn ook klaar met seizoen 3. Die laatste aflevering, wauw. :o:

    Beetje mixed feelings bij, haha
     
    lovemy2kids, GossipGirlxoxo en Cobon vinden dit leuk.
  13. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.057
    3.526
    113
    Vrouw
    Hier net ook afgekeken. Vond het een goed seizoen! Zat een lekker tempo in, niet langdradig.
    Ik heb zelf wel zoiets dat het ook goed zou zijn als dit het laatste seizoen was. Wat gaan ze in 4 nog bedenken...
     
    lovemy2kids, Beausecret en Sado vinden dit leuk.
  14. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.360
    113
    Ja, dat vraag ik me dus ook af!
    Het voelt wel “klaar” zo. Henry kan-ie in principe niet opzoeken, terug naar huis kan-ie ook niet. Dus wat nu? Een heel seizoen over een nieuwe obsessie, hetzelfde riedeltje weer af? :D

    Ben nog steeds nieuwsgierig, hoor. Maar heb vooralsnog niet echt hoge verwachtingen bij seizoen 4.
     
    brownielover vindt dit leuk.
  15. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Wat een einde weer!
    Zo niet verwacht en nu enorm benieuwd naar seizoen 4
     
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ook hier heb ik hem gisteren af gekeken. Vond de laatste aflevering wel de beste. Spannend wel hoor, leuk seizoen! Nu verder met Dynasty nieuw seizoen :roflmao:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. TempusFugit

    TempusFugit Actief lid

    16 sep 2017
    138
    298
    63
    Vrouw
    Ik vond het echt een leuk seizoen! Wel veel seks, haha. Ben benieuwd wat ze nu gaan verzinnen.
     
  18. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Ik weet het niet met dit seizoen. Wel verrassende afloop voor bepaalde mensen. Vond het op een gegeven moment meer richting horror gaan dan thriller met dat afslachten. Maar goed, dat laatste viel op de valreep nog mee dus. :|

    Weet niet of een nieuw seizoen me nog enorm boeit. Behalve Joe zelf dan, blijft toch een prachtman. Alhoewel ik zijn karakter in gossip girl aantrekkelijker vind. :roflmao:
     
    GossipGirlxoxo, Lill en Sado vinden dit leuk.
  19. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ben ook benieuwd wat ze gaan bedenken in seizoen 4..
    maar Joe vond ik nog geen passend einde hebben zo.. dus in dat kader kan er nog wel iets bedacht worden voor seizoen 4…
    Vond seizoen 2 het minste van de drie seizoenen.. maar seizoen 1 staat echt op 1… misschien omdat je dan de karakters leert kennen.. vooral “joe” dan
     
    TotalBella vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina