Iemand al begonnen aan de nieuwe netflix serie Messiah? Wat vinden jullie ervan? Ik zit nu in aflevering 4 en wil zo graag weten of hij echt is of een oplichter maar nu al het einde gaan zoeken op google verpest de serie ben ik bang.
Ik heb net de trailer gezien en het lijkt me een goede serie. Eens zien of ik er ergens vandaag mee kan starten.
Ik vind het echt een hele goede serie. Kon vanacht niet stoppen omdat ik wil weten hoe het zit, uiteindelijk rond half 3 maar uitgezet maar ga het zeker vandaag proberen af te kijken.
Geen goede serie voor mij dan hihi... zéker niet om samen met mijn man te kijken - want dan kijk ik m overdag verder als hij nog op zijn werk is...
Wij hebben vanochtend de laatste aflevering gezien. Mooie serie! Ik snap het einde wel....zal het hier niet neerzetten ivm spoileren.
Mijn man hem al afgezien. Ik niet moest werken hahaha How to get away with moeder daarentegen oh die is zo spannend
Ik was ooit na seizoen 2 gestopt met how to get away with murder. Ben gisteren weer begonnen aangezien er nog zoveel seizoenen zijn bijgekomen.
Ik snap wel dat je dit graag keek @GossipGirlxoxo .... niet onaardig voor het oog XD Ik ben halverwege alf 1 en ben benieuwd naar de rest.
Haha ook dat maar ik vond het verhaal echt pakkend, werd er echt in meegesleept, dat had ik lang niet meer meegemaakt.
Probleem is als ik begin stop ik niet meer. Hahah gevolgen zijn dag me huis verwaarloosd incl kids en wakker tot diep in de nacht hahahahah
Hahahahahaha best herkenbaar! Nadeel van dat Bingewatchen, het is enorm verslavend Leuke serie btw, afwachten maar weer.